شنبه 25 دی 1400
چگونه بهترین مدرسه فوتبال را برای فرزندمان انتخاب کنیم

چگونه بهترین مدرسه فوتبال را برای فرزندمان انتخاب کنیم ؟
امروزه فوتبال یکی از پر طرفدارترین ورزش ها است به طوری که اکثر پسر ها دوره ای از زندگی خود را به این ورزش مشغول بوده اند،اما فقط تعداد کمی توانستند به سطح حرفه ای برسند.
حال برای تبدیل شدن فرزندان به یک فوتبالیست خوب باید از سنین پایه در مدارس فوتبال خوب و حرفی به آموزش فوتبال بپردازند،اما یک مدرسه فوتبال خوب چه ویژگی های باید داشته باشد.
مهم ترین ویژگی این است که مدرسه فوتبال مورد نظر باید داری مجوز های رسمی باشد.
حضور یک پزشک در تمرینات از الزامات است زیرا ورزش فوتبال بسیار پر برخورد است و حضور پزشک در تمرینات می تواند از مصدومیت های شدید جلوگیری کند که متاسفانه هنوز در کشور ما بسیاری از مدارس فوتبال ای مسئله را رعایت نمی کنند.
استفاده از مربیان حرفه ای و بروز در مدارس فوتبال می تواند یکی از ارکان مهم انتخاب خانواده ها باشد زیرا مربی حرفه ای است که می تواند بازیکن حرفه ای به جامعه فوتبال تحویل دهد،اهمیت دادن مربی به تمرین فوتبال آموزان باید مورد توجه خانواده ها باشد.با گذشت زمان و حرفه ای تر شدن دنیای فوتبال مربی ها نیز باید های آموخته خود را افزایش دهند تا بتوانند تمرینات بهتری را برای شاگردانشان در نظر بگیرند.
ارتباط بین مدارس فوتبال و والدین برای ارائه گزارشات بسیار مهم است زیرا باعث می شود خانواده ها در جریان پیشرفت و نقاط قوت و ضعف فرزندان قرار بگیرند.
مدارس فوتبال باید سکوی پرتابی باشند برای رسیدن فوتبال آموزان به درجات بالاتر وبرای انجام این کار می توانند با باشگاه ها و آکادمی های بین المللی ومعتبر قراردادهای همکاری امضا کنند.

 

 

 

 

دسته بندی : مقالات فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone