پنجشنبه 24 تير 1400
اشتباهات رایج خانواده ها در انتخاب مدرسه فوتبال

اشتباهات رایج خانواده ها در انتخاب مدرسه فوتبال
معمولا خانواده ها سعی می کنند یک مدرسه فوتبال خوب برای فرزندانشان انتخاب کنند تا فرزندانشان بتوانند به خوبی در این مسیر پیشرفت کنند.اما چگونه یک مدرسه فوتبال خوب را برای فرزنمان انتخاب کنیم.

-مربی
یکی از مهم ترین عناصر یک مدرسه فوتبال خوب،مربی است مربی پایه باید با تجربه کاربلد و متعهد و با اخلاق باشد.آموزش به کودکان نیازمند صبر بسیار است زیرا کودکان در این سن بازیگوش هستند و آموزش پذیری خیلی کمی به غیر از خانواده دارند،اختلاف سنی مربی با کودک نباید زیاد باشد زیرا در این صورت برقراری ارتباط سخت می شود.در فوتبال پایه هرچه سن فوتبال آموزان کم شود آموزش سخت تر می شود زیرا بچه ها از دنیایی کاملا کوکانه وارد مرحله جدیدی شده اند و هدفشان از فوتبال فقط بازی و تفریح است به همین دلیل آموزش به کودکان نیازمند صبر و تجربه زیادی می باشد.

-مدیریت
مدیر یک مدرسه فوتبال باید خوشنام و فردی رزومه دار و با دانش باشد تا بتواند به خوبی از عهده مدیریت مدرسه فوتبال بر بیاید،هر مدرسه فوتبال به یک مدیر لایق نیاز دارد تا بتواند مسائل مدرسه فوتبال را به خوبی مدیریت کند و به پیشرفت آن کمک کند مطالعه ثوابق مدیر مدرسه فوتبال و افتخارات گذشته او می تواند به انتخاب خانواده ها کمک کند.

-امکانات
امکانات و محل تمرین مدرسه فوتبال باید بسیار خوب و با کیفیت باشد تا مربی بتواند تمرین را به خوبی اجرا کند،وسایل تمرین بروز،زمین تمرین با کیفیت وسالن بدنسازی سه عامل مهم در آماده سازی بازیکنان هستند وباعث می شود بازیکنان کمتر مصدوم شوند و مدارس فوتبال می توانند با فراهم سازی این امکانات اختیار عمل بیشتری به مربی خود بدهند تا بازیکنان آماده تری برای مسابقات داشته باشد.

-مسابقات
حضور در مسابقات معتبر می تواند باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان شود که در تمرینات با انرژی و جدیت بیشتری شرکت داشته باشند و اینگونه بازیکنان برای رسیدن به ترکیب و بالاترین سطح آمادگی خود بیشتر تلاش می کنند.

-اخلاق
اخلاقیات در مدارس فوتبال باید رعایت شود، تربیت کودکان در این سنین بسیار مهم است زیرا خانواده ها به دنبال محیطی امن هستند تا فرزندانشان باآسودگی خاطر پیشرفت کنند به همین دلیل حفظ مسائل اخلاقی برای خانواده ها در الویت است.

 

 

 

 

 

دسته بندی : مقالات فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone