ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
معرفی برند فیلا

معرفی برند فیلا

فیلا FILA یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لوازم ورزشی کره ای – ایتالیایی است که در سال ۱۹۱۱ ایتالیا تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود .

 

برند فیلا

 

شرکت فیلا fila در شهر بی‌یل‌لا، در استان پیمونت ایتالیا و توسط برادران فیلا پایه‌گذاری شد، از سال ۲۰۰۷ به مالکیت یک بنگاه کره‌ای به ریاست یون سو یون درآمده است.
فیلا در 11 کشور نمایندگی‌ دارد و دفتر مرکزی آن در شهر سئول، کره جنوبی می باشد.

 فیلا fila

 

اولین محصول تولید شده توسط برند فیلا، لباس زیر ورزشی بود ولی در حال حاضر این برند در زمینه تولید انواع مختلف لباس ورزشی برای مردان، زنان، کودکان فعالیت می کند.

 فیلا fila

 

لوگوی شرکت فیلا
لوگوی فیلا نام فیلا به صورت بزرگ می باشد که بر روی حرف F نوار قرمز رنگی خود نمایی می کند. این نوار نشانه منحصر به فرد این برند است .  

 

فیلا fila

 

تبلیغات جنبه بسیار مهمی را در معرفی و فروش بیشتر محصولات یک شرکت برعهده دارد. اولین اقدام مهم در آن سال ها برای دستیابی به فروش بیشتر ادغام کارخانه فیلا با شرکت فراتلی فیلا بود که از این طریق فروش شرکت بسیار بالا رفته و به ده میلیارد لیره رسید. در دهه ۶۰ میلادی رقابت سختی میان برند فیلا، ریبوک و نایکی برای جذب مشتریان بیشتر آغاز گردید.

 

فیلا fila

 

انریکوفرانچی مدیرعامل شرکت فیلا در سال ۱۹۶۸ میلادی برای برنده شدن در این رقابت سخت و تنگاتنگ تولید را بر روی تولید کفش و لباس های ورزشی متمرکز نمود و برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود حمایت های مالی از تنیس بازان حرفه ای را آغاز کرد و بدین طریق پروژه حمایت مالی از ورزشکاران (اسپانسری) برای اولین بار توسط برند فیلا پایه ریزی شد. از همین رو به دلیل انتخاب سیاست های درست سرمایه گذاری و تبلیغاتی توسط آقای انریکوفرانچی وی به عنوان مرد تاثیر گذار فیلا شناخته می شود.

 

معرفی برند فیلا

 

واگذاری امتیاز برند فیلا به کشور کره جنوبی
با افزایش و شدت یافتن بحران های اقتصادی در سال ۲۰۰۷ میلادی امتیاز فیلا به کشور کره جنوبی واگذار شد و از آن زمان تا کنون دفتر مرکزی فیلا در سئول واقع شده است. آقای یون سو یون تمامی امتیازات مربوط به برند فیلا را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرده و علاوه بر تغییر اصالت ایتالیایی این برند به کره جنوبی مدیریت این مجموعه را تاکنون بر عهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone