ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
آل‌ اشپورت uhlsport

آل‌اشپورت 

آل‌ اشپورت uhlsport یک برند معتبر و پر طرفدار تولید کننده لوازم ورزشی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۹۴۸ با تولید دستکش های دروازبانی از جنس چرم آغاز نمود و مورد توجه بسیاری از دروازه بانان تیم های فوتبال مطرح جهان قرار گرفت.

بعد ها این برند با تولید و عرضه تجهیزات ورزشی رشته های بسکتبال و والیبال، به توسعه و گسترش محصولات خود پرداخت.

آل‌اشپورت از برند های مورد توجه در ایران است و در سال های اخیر اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتسال بانوان ایران و تیم پرسپولیس بوده است.

آل‌ اشپورت uhlsport دست‌کش دروازه‌بانی، ساق‌بند، توپ فوتبال، لباس تمرین و لباس بازی فوتبال و والیبال تولید می‌کند.این شرکت معمولاً مورد استقبال مدیران ورزشی ایران بوده‌است.

 

 آل‌ اشپورت uhlsport

 

کیفیت آل‌ اشپورت در ایران
آل‌اشپورت در چندین کشور فعالیت دارد با این حال کیفیت محصولات این شرکت در ایران بارها مورد انتقاد بوده‌است. هنگامی که این شرکت اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران بود، بازیکنان تیم ملی از کیفیت پایین محصولات انتقادات زیادی کردند.

 

آل‌ اشپورت uhlsport

 

سابقه آل‌ اشپورت در ایران
آل‌اشپورت یکی از پرسابقه‌ترین برندهای ورزشی در ایران است؛ مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در ایران شامل اسپانسرینگ تیم ملی فوتبال ایران، استقلال تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌باشد. همچنین این شرکت در بسیاری از رشته‌های ورزشی در ایران به عنوان اسپانسر فعالیت کرده یا دارد.

 

آل‌ اشپورت uhlsport

 

ساخت و تولید محصولات آل‌ اشپورت
کیت‌ها و پوشاک ورزشی مورد نیاز تمام پایه‌های تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های داخلی همگی با فناوری بومی سازی شده ایرانی تولید و در اختیار تدارکات تیم‌های داخلی قرار داده می‌شود.

 

تشابه کیت‌ها آل‌ اشپورت
این شرکت در فصل ۱۳۹۸–۹۹ لیگ برتر، برای تیم‌های ایرانی کیت‌هایی را ارائه داد که مشابه کیت‌های قدیمی شرکت نایکی بوده‌اند و می‌تواند باعث بروز مشکلات حقوقی به دلیل کپی‌رایت شود. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که طرح‌های آن اختصاصی و ویژه هستند اما پس از ارائه طرح‌های کپی اعلام کرد که به دلیل کمبود وقت، امکان طراحی نداشته‌است.

 

آل‌ اشپورت uhlsport

 

تیم‌های اسپانسر شده توسط شرکت آل‌ اشپورت
فوتبال
ملی
ایران
نیجر
تانزانیا
زنگبار
سوریه
باشگاهی
ایرانپرسپولیس
ایرانسپاهان
ایرانشهر خودرو
ایراننفت مسجد سلیمان
هندبال
ملی
بوسنی و هرزگوین
آلمان
ایسلند
کنیا
کوزوو
لهستان
قطر
روسیه
اسلوونی
سوئد
تونس

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone