ﺳﻪشنبه 20 آبان 1399
فلسفه فوتبال پایه - هدف از فوتبال پایه

رسالت اجرای یکی از 3 رویکرد پذیرفته شده توسط فیفا است که عبارت است از : "توسعه بازی". این در هدف اصلی برنامه های فوتبال پایه فیفا ظاهر می شود: اجازه می دهد فوتبال توسط اکثریت مردم کشف شود. بهترین راه جذب بازیکنان جدید به ورزش این است که آنها در هر سن، جنس، وضعیت جسمانی، رنگ پوست، مذهب یا قومی به فوتبال دسترسی داشته باشند.

فوتبال پایه فوتبال برای همه است.
هدف برنامه فوتبال پایه فیفا پسران و دختران 6 تا 12 ساله را از طریق برنامه های مدرسه، جامعه و باشگاه شامل می شود. هدف اصلی این برنامه این است که همکاری ما با بسیاری از مردم را از طریق فوتبال فراهم سازد.

برنامه فوتبال پایه حمایت از مبادالت و به اشتراک گذاشتن ارزش های انسانی و البته ترویج لذت بردن از تمرین ورزش های شگفت انگیز است. برای برخی از مردم فوتبال تمرکز برای فعالیت های تفریحی است، در حالی که برای برخی دیگر، تمرین سازمان یافته از ورزش، با آموزش و مسابقات، در چارچوب مدرسه یا باشگاه است. البته همه بازیکنان جوان به ستاره های آینده تبدیل نخواهند شد و همه آنها مهارت الزم برای تبدیل شدن به بازیکنان حرفه ای را ندارند. بنابراین جلسات آموزشی فشرده و تاکتیک های پیچیده مناسب نیستند.
بازی بهترین روش یادگیری است . مهمتر از همه،برای جوانان باید سرگرم کننده باشند
عناصر اصلی فوتبال پایه روابط، روحیه تیمی و سرگرمی است.
مفهوم یادگیری از طریق بازی که توسط یک مربی هدایت می شود، یک رویکرد خاص طراحی شده برای
ارتباط با جوانان و ایجاد یک فرآیند برای اتصال به آینده است. مربی باید پویا، ساده، پرشور و انگیزه باشد و
همیشه باید به ویژگی های جسمی، فیزیولوژیکی و روحی کودکان احترام بگذارد.
بچه ها فقط بزرگسالان مینیاتوری نیستند.
فوتبال اصلی ترین سرگرمی تعداد بی شماری از کودکان در سراسر جهان است. این یک ابزار استثنایی برای یکپارچگی و استفاده عالی از ابزار گفتگو است.فیفا برنامه فوتبال پایه را که هر کسی شانس بازی فوتبال را بدون تبعیض و نیاز به زیر ساخت های اصلی ارائه می دهد.
برنامه فوتبال پایه فیفا می تواند با ابتکارات کنفدراسیون ها و انجمن های عضو که قبال برنامه های پایه را تشکیل داده است،کامل شود. برنامه فوتبال پایه فیفا با همکاری نزدیک با انجمن ها و تمام ذی نفعان در آموزش و پرورش (دولت ها، سازمان های غیردولتی) ، جوامع، مدارس و غیره طراحی شده است. فوتبال پایه فوتبالی برای همه، بوسیله همه، در همه جا است.

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone