شنبه 8 آذر 1399
گرم کردن بدن در فوتبال پایه - بخش اول

گرم کردن بدن در فوتبال پایه

گرم کردن بدن با روش بازی شاهین (پرنده)
بازیکنان، هر کدام با توپی در یک خط قرار می گیرند، بازیکن دیگر، بدون توپ، با آنها مواجه است، او "شاهین"است. .به محض علامت دادن ، بازیکنان سعی می کنند با کنترل توپ بوسیله پاهایشان به سمت دیگر زمین حرکت کنند. شاهین سعی می کند با ضربه زدن بر شانه بازکنان آنها را بگیرد، امتیازات کنترل می شوند، هر بازیکن به نوبت امتیاز را از شاهین می گیرد.

 

مسابقه 1
شاهین بیشتری از عبور از خط بازیکنان به تیم های دو یا سه( بسته به تعداد فرزندان ) تقسیم می شوند .یک نقطه با عبور از و هدایت توپ با پا .مدت زمان : 2-1 دقیقه . چرخش تیم ها برای تغییر مخالفان.

 

ورزش
دویدن با توپ و پاس دادن و عبور
گروه هاحداقل با سه بازیکن تشکیل می شوند .بازیکن A با توپ با استفاده از داخل پا پای چپ اجرامی شود، در اطراف مخروط می گذرد و به بازیکن B می رسد ، هنوز هم از داخل پا پای چپ استفاده می کند .بازیکن A سپس اجرا می کند تا جای B را بگیرد . بازیکن B با استفاده از توپ با استفاده از پای راست، در اطراف مخروطی حرکت می کند و به داخل بازیکن پای راست به بازیکن C می رود و سپس ادامه می دهد تا محل بازیکن C را بگیرد

 

مسابقه2
دو تیم از چهار نفر در یک سطح منطقی) با دروازه بان و جایگزین (یکدیگر هستند .اگر بچه های کافی وجود داشته باشد، مسابقات سه تیم نیز امکان پذیر است .بازی آزاد؛ مربی یک پروفایل کم رانگه می دارد؛ دزدان دریایی تشویق می شوند

 

نتیجه گیری
بازی دقیق
هر بازیکن یک توپ دارد بازیکنان در یک خط بر روی زمین در یک فاصله مشخص کشیده میشوند و سپس هر کدام به توپ ضربه می زند تا سعی کند آن را به عنوان نزدیک به خط توقف کنندتا در نزدیکترین خط به یک نقطه برسند .این بازی شامل چندین دور است.

نکات ضروری
- با توپ حرکت کنید و از هر دو پای چپ و راست استفاده کنید
- کنترل نزدیک، داشتن تماس زیاد با توپ
- با داخل پای چپ و راست طول زمین را طی کنید.

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone