یکشنبه 9 آذر 1399
گرم کردن بدن در فوتبال پایه - بخش دوم

گرم کردن بدن در فوتبال پایه - بخش دوم

الف : 10 پاس

چهار تیم تشکیل شده و بر روی زمین هایی از ابعاد مناسب توزیع می شوند .هدف این است که حداکثر گذرگاه ها را امکان پذیر سازیم .ابتدا تیم زرد تلاش خود را انجام می دهد و سپس تیم آبی . گذرها شمارش می شوند .مدت زمان :حدود 1 دقیقه در هر زمان.

ب : کنترل توپ
یک توپ برای هر بازیکن : تمرینات هماهنگی.

 

مسابقه 1
خارج بازیکن2 v 2 + 4
بازی  2 2v ( زرد در برابرآبی) با چهار بازیکن اضافی بی طرف (به رنگ سفید) در کناره های زمین تنظیم شده است. تعداد پاس ها حساب می شود. وقتی تیمی توپ را دوباره بدست آورد ، شمارش دوباره از صفر شروع می شود. دو گودال قابل تشکیل است.

تغییر این است که از دو یا سه بازیکن خنثی استفاده کنید.

 

ورزش
کنترل ، دویدن با توپ و عبور
گروه های B حداقل از سه بازیکن تشکیل می شوند. بازیکن A با استفاده از پا ، توپ را از طریق مخروط ها به حرکت در می آورد و سپس با داخل پای راست به بازیکن B . منتقل می کند . بازیکن A سپس میدود تا جای بازیکن B را بگیردسپس بازیکن Bبا داخل پای چپ توپ را به بازیکن C پاس میدهد و میدود تا جای بازیکن C را بگیرد.

مسابقه 2
7 - 7 ( با دروازه بان)
دو تیم هفت نفره در یک زمین هفت تایی )با دروازه بان و جانشین( مقابل یکدیگر قرار می گیرند. بازی آزاد ؛ مربی کم رنگ است. هدف: تعداد زیادی پاس حرکت از طریق مرکز یا بالها ، جنبه حمله و دفاع.

نتیجه گیری
هزار پا
بازیکنان در دو یا سه ردیف قرار گرفته اند. بازیکن آخر توپ را با استفاده از پای خود به جلوی ردیف می برد (بازیکنان دیگر حرکت نمی کنند). پس از ورود بازیکن ، توپ را به آخرین بازیکنی منتقل می کند که سپس توپ را به جلوی ردیف ، و غیره منتقل می کند. "محور" که ابتدا از خط عبور می کند ، برنده می شود. قوانین بازی را روشن کنید. تغییر جهت: پا را تغییر دهید تا در جهت مخالف برگردید.

نکات اساسی:
- با استفاده از قسمت داخلی پای چپ و راست از زمین عبور می کنید ،
- مشاهده هم تیم ها
- در همه حال توپ تحت کنترل است

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone