پنجشنبه 27 آذر 1399
توصیه هایی برای موفقیت بیشتر در فوتبال پایه

ارتقاء موفقیت آمیز در یک برنامه فوتبال پایه

توصیه های اصلی برای ارتقاء موفقیت آمیز یک برنامه فوتبال پایه به شرح زیر است:
- فوتبال بدون تبعیض جنسیتی ، نژاد یا وضعیت اجتماعی باید برای همه قابل دسترسی باشد. هرکسی که می خواهد فوتبال بازی کند باید بداند که با استفاده از امکانات موجود در کشور ، این کار را از طریق مدرسه یا اجتماع خود انجام می دهند.
- مربیان آموزش دیده باید اطمینان حاصل کنند که استانداردهای مورد نیاز نظم و انضباط و رفتار توسط همه رعایت می شود. یک رویکرد روانشناختی مناسب برای رشد موفقیت آمیز جوانان ، به ویژه افرادی که از پس زمینه های محروم هستند ، الزم است.
- همه کودکان بدون در نظر گرفتن سوابق خانوادگی و سوابق تحصیلی ، حق آموزش و خدمات درمانی را دارند.
اینها ملاحظات اساسی است که باید در نظر گرفته شود. از بازیکنان جوان باید در مورد پیشرفت خود در مدرسه، ترتیب مراقبت های بهداشتی و درگیری والدینشان در زندگی روزمره سؤال شود.
توسعه روابط بین کودکان از زمینه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و جغرافیایی باید تشویق شود تا اختلافات بین آنها کاهش یابد و احترام را در این زمینه افزایش دهد. این نگرش باید همیشه روی تأکید بر بازی منصفانه در هنگام مواجهه با شرایط دشوار در زمین ، هنگام ارزیابی پیروزی ها و شکست ها و به منظور دستیابی به یک شیب مثبت ، و آموختن از همه شرایط باشد.
- باید تالش کرد تا اطمینان حاصل شود که افراد درگیر بدون در نظر گرفتن تفاوت از نظر پیشرفت جسمی ، روحی و روانی ، رفتار مساوی را دریافت می کنند. احترام می تواند موانع را بشکند و دوستی بین جوامع را بهبود بخشد.
مربیان مربی باید روی پیشرفت فنی و انسانی بشر تمرکز کنند و پیشرفته ترین را به دنبال مدارس فوتبال ، باشگاه ها و تیم های جامعه تشویق کنند. این تشویق مطمئناً باعث می شود که فرزندان دیگر استاندارد بازی خود را بهبود ببخشند و بلوغ خود را افزایش دهند.
از آنجا که بازی به عنوان بهترین روش تدریس مشخص شده است ، مهم است که فرآیندهای انتخاب فقط روی استعدادهای فردی متمرکز نشوند بلکه تمام کودکانی که در جلسات شرکت می کنند و در کنار هم ورزش می کنند را نیز در نظر بگیریم. کودکان از ورزش لذت می برند و این باید توسط مربی-مربی مورد تشویق قرار گیرد.
هدف این است که کودکان در هر جلسه مشتاقانه منتظر باشند و به تدریج اشتیاق به فوتبال را توسعه دهند.

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone