شنبه 20 دی 1399
ضد حمله در فوتبال

ضد حمله در فوتبال

یک ضد حمله زمانی انجام میشود که بازیکنان تیم مقابل برای گلزنی به جلو حرکت کرده باشند ودر این حین توپ را از دست می دهند.این بهترین فرصت برای ضد حمله است در این هنگام توپ باید به سرعت انتقال داده شود یا بازی مستقیم انجام شود .در ضدحمله یکی از نکات مهم این است که بازیکنان بتوانند به سرعت خودرا به محوطه خطر تیم حریف برسانندوخودرادرموقعیت گل قرار دهندتوجه داشته باشید که برای این امر شما باید بسیار سریع تر از بازیکنان حریف عمل کنید.

اصل اولیه در ضد حمله این است که توپ با سرعت به جلو حرکت داده شود وحتی لحظه ای متوقف نگردد زیرا با توقف توپ این فرصت به تیم حریف داده میشود تا سیستم دفاعی خود را سازماندهی کند.باتوقف توپ اصولا شکل ضد حمله عوض میشود.

بوسیله پاسهای روبه جلو به همراه دویدن با حداکثر سرعت حریف قادر نخواهد بود جهت پوشش به دفاع بپردازد.

یکی دیگر از اصول ضدحمله انتقال است ( انتقال ازدفاع به حمله ) داشتن نفرات بیشتر در موقع حمله وسرعت دادن به حمله بدون توقف باعث میشود تعدادمدافعان حریف مقابل توپ کاهش یابداین به این معنی است که شماباید در هنگام ضد حمله نسبت به حریف برتری عددی داشته باشید.

همیشه مدافعان از مهاجمینی که با سرعت به سمت آنها در حرکتند ترس دارند پس با سرعت به سمت مدافعان حرکت کنید به اصطلاح فوتبالی به قلب دفاع حریف بزنید و دریک موقعیت عالی توپ را برای مهاجم دوم ارسال کنیدواورا درموقعیت تک به تک قراردهید.

 

 

 

دسته بندی : مقالات فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone