ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
باشگاه فوتبال رئال بئتیس

باشگاه فوتبال رئال بئتیس

محل احداث : اسپانیا ، سوی
سال تاسیس : 1907
این باشگاه یه عنوان قهرمانی در لالیگا ، 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کوپا دل ری ، 7 قهرمانی و5 نایب قهرمانی در سگوندا دویسیون ، 1 نایب قهرمانی در سوپر جام اسپانیا ، 1 قهرمانی در ترسرا دیویسیون ، 1 قهرمانی و 13 نایب قهرمانی در جام اندلس به نام خود ثبت کرده است.این تیم پیراهن سبز و سفید رنگ بر تن می‌کند اما در ابتدا با پیراهن‌های یک‌دست آبی و شورت سفید بازی می‌کرد . این باشگاه در رده بندی پر تماشا ترین تیم های جهان در رده 50 قرار گرفت . در سال 1914 این باشگاه از لباس های مختلفی استفاده کرد راه راه‌های زرد و سیاه تی شرت‌های سبز و سپس بالاتنه آبی و شورت سفید .

باشگاه فوتبال رئال بئتیس

این باشگاه با تیم سویا رقابت قدیمی دارد و 114 بار تاکنون با یکدیگر بازی داشته اند. البته تعدادی از بازی های این دو تیم با خشونت همراه بود برای مثال یک محافظ امنیتی که با عصا توسط یک هوادار سویا مورد حمله قرار گرفت و در یک مورد دیگر تونی پرتس دروازه بان بتیس مورد حمله قرار گرفت و نیز خوان راموس مدیر سویا با یک بطری آب مورد اصابت قرار گرفت

 

ورزشگاه بنیتو ویلامارین

 

ورزشگاه بنیتو ویلامارین
گنجایش : 60720 نفر
ورزشگاهی در شهر سبیا در کشور اسپانیا است. بازی‌ های خانگی باشگاه فوتبال رئال بتیس در این ورزشگاه برگزار می‌ شود اولین بازی انجام شده در این استادیوم در تاریخ 24 نوامبر 1918 بود.

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone