ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
معرفی برند ریباک  REEBOK

معرفی برند ریباک  REEBOK

جی. دبیلو. فاستر ( جوزف ویلیام فاستر ) اهل انگلستان برند ریباک REEBOK را در سال ۱۸۹۵ در در شهر بولتون، بریتانیا تاسیس کرد . این برند در اصل جی. دبلیو. فاستر اند سانز  J.W. Foster and Sons نام داشت  و با شعار ایجاد تحول مثبت در زندگی انسان و تناسب اندام به عنوان یکی از اصول مهم زندگی هر فرد، شروع به فعالیت در زمینه تجهیزات ورزشی نمود.

 

برند ریباک  REEBOK

 

شرکت ریباک تولید کننده ی تجهیزات ورزشی امریکایی از جمله کفش‌های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی می‌باشد.

 

برند ریباک  REEBOK

 

محصولات برند ریباک، با استفاده از پارچه های مرغوب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات بادوام و راحت، باعث لذت بردن هر فردی از ورزش و فعالیت می شوند و احساس اهمیت و انگیزه را به فرد القا می کنند.

 

برند ریباک  REEBOK

 

طراحی کفش های ورزشی با ظاهر سه بعدی و استفاده از فریم های مایع به جای لاستیک در تولید کفش های ورزشی از خلاقیت ها و نوآوری منحصر به فرد برند ریباک است.

 

 ریباک

 

در سال ۱۹۵۸ جو و جف فاستر؛ نوه‌های جی. دبلیو. فاستر نام این شرکت را به ریباک تغییر دادند ، که این نام از تلفظ آفریقایی واژه رباک نوعی غزال آفریقایی گرفته شده‌است. آنها نام ریباک را، در لغت‌نامه‌ای پیدا کردند، که جو فاستر در دوران نوجوانی، در یک مسابقه برنده شده بود. در این دیکشنری که نسخهٔ آفریقای جنوبی بود، تلفظ رباک، به ریباک تغییر یافته بود.

 ریباک

شرکت ریباک امروزه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کانتون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا قرار دارد

 

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone