ﺳﻪشنبه 20 آبان 1399
تعریف فوتبال پایه از نظر جوزف سپ بلاتر رئیس سابق فیفا

ارتقاء نظامند فوتبال پایه همیشه یکی از اولویت های فیفا بوده است. هدف اصلی فیفا در برنامه فوتبال پایه این
است که فوتبال تا حد امکان در دسترس عموم باشد، در نتیجه یکی از ماموریت های فیفا را بررسی میکنیم :

 

"توسعه بازی"
بسیار خرسندم که در سال های اخیر فوتبال پایه صرف نظر از محیط های سیاسی، مذهبی و فرهنگی در سراسر جهان پیشرفت کرده است،. در جوامع ما فوتبال پایه محبوب است و جایگاه بسیار خوبی در دنیای ورزش دارد.
اراده و نو آوری ، نیروهای محرکه گسترش فوتبال در سرتاسر جهان است.


توسعه وگسترش فوتبال پایه نه تنها به معنای کمک مالی است ، بلکه شامل تعهد بسیار گسترده ای در ایجاد زیرساخت های الزام برای اجازه دادن به اعضای انجمن ها، مربیان و شرکت کنندگان در برگزاری بازی های فعال در فوتبال است. برنامه فوتبال پایه ما و فعالیت هایی که ارائه می دهیم، فرصت های بازی در سرتاسر جهان را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.
تعامل، اشتراک گذاری، بازی و ملاقات با دیگران – قابلیت هایی است که ما در فوتبال پایه ، در حالی که به بردن در زمین بازی تشویق می کنیم- را ترویج می دهیم. برای برخی، فوتبال پایه یک فعالیت تفریحی است. برای دیگران، تمرین فوتبال در محیط باشگاه یا مدرسه، با آموزش و مسابقات منظم اهمیت دارد. به این دلیل است که من همیشه کودکان را در هر سطحی تشویق می کنم که فوتبال بازی کنند. بازی باعث افزایش تکنیک ها ، هوش بازی ، شور و هیجان کودکان می شود. همچنین فوتبال روحیه تیمی و بازی عادلانه را تبلیغ می کند. به طور خلاصه، فوتبال مدرسه زندگی است. من مطمئن هستم که این راهنما یک ابزار عالی برای کسانی است که می خواهند در فوتبال پایه شرکت کنند.

 

فوتبال پایه

 

اولویت اولیه کودکانند ، اما معتقدم که این کتابچه نیز به عنوان یک راهنمای اولیه برای گسترش آینده فوتبال پایه در تمام زمینه ها خواهد بود.
با توجه به فوتبال و جوانان، امیدوارم که تمام کارهای شما سازنده و مبادالت شما مثمر ثمر باشد. پیشاپیش از شما به خاطر توسعه فوتبال و ایجاد یک آینده بهتر، تشکر میکنم .
برای بازی. برای دنیا.
جوزف سپ بلاتر - رئیس سابق فیفا

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone