ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
برند آندر آرمور Under Armor

برند آندر آرمور Under Armor

آندر آرمور under armor جزو محبوب ترین برندهای ورزشی در آمریکا می باشد . آندر آمور در سال ۱۹۹۶ توسط کوین پلانک، کاپیتان ۲۳ سالهٔ تیم فوتبال دانشگاه مریلندکه یک فوتبالیست حرفه ای و جوان اهل مریلند می باشد تاسیس شد . کوین پلانک کار خود را در سال 1996 و از زیرزمین مادربزرگش در واشنگتن آغاز نمود.

در انتهای سال 1996 ، در سال 1998 او از زیر زمین مادربزرگش به شهر بالتیمور نقل مکان کرد. آندر آمور اکنون یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده پوشاک ورزشی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته است. و در سرتاسر جهان نمایندگی رسمی دارد. کوین پلانک کاپیتان 23 ساله ی تیم فوتبال دانشگاه مریلند بود. تاسیس برند آندرآرمور خحاصل تجربیات ناخوشایند او در حین بازی فوتبال است.

 

برند آندر آرمور Under Armor

 

پلانک به دلیل تعریق و خیس شدن لباس ورزشی اش مجبور به تعویض مداوم آنها می شد. او از این موضوع کاملا به ستوه آمده بود اما با دقت به شورت ورزشی خود به نکته ای جالبی پی برد. او دریافت شورت ورزشی به واسطه بافت متراکم خود می تواند به راحتی رطوبت را منتقل کند در حالیکه تیشرت ورزشی اش فاقد این توانایی است. این موضوع الهام بخش طراحی لباس با الیاف مصنوعی جاذب رطوبت برای او بود. پلانک پس از فارغ التحصیلی به دنبال ایده خود رفت و به این ترتیب اولین محصول مورد نظر او تولید شد.

 

برند آندر آرمور Under Armor

 

اولین محصول برند آندر آرمور آندر آرمور کار خود را با تولید تیشرت هایی منحصر به فرد و با کیفیت بالا آغاز نمود. مهم ترین خصوصیت اولین محصول آنها جذب بالا و سریع رطوبت به شمار می رفت. پس از شهرت آندر آرمور به عنوان یک برند تخصصی پوشاک، مارک های معروفی مانند نایک و آدیداس، به تولید پوشاک خاص برای ورزشکاران روی آوردند . آندرآرمور پس از کسب شهرت فراوان توانست خط تولید سایر محصولات ورزشی خود را راه اندازی نماید. محصولات او شامل کفش های ورزشی، تیشرت، کاپشن، شلوار ورزشی، لگ ، شلوارک و لوازم جانبی مانند کیف، دستکش، کلاه و وسایل محافظ است. آندر آرمور علاوه بر این محصولات، ملزومات و یونیفرم بازیکنان فوتبال و بسکتبال را به شکل تخصصی تولید می کند. جدیدترین محصولات آندرآرمور آندر آرمور یک شرکت پیشگام در استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای تولید محصولات ورزشی مختلف است.

 علاوه بر پوشاک ورزشی، این شرکت لباس هایی برای استفاده در شرایط خاص تولید نموده است. از جدیدترین محصولات این شرکت می توان به کتونی هوشمند او اشاره کرد. آندر آرمور در سال 2016 اولین کتانی ورزشی هوشمند خود را به بازار عرضه کرد. این کتانی دارای یک حسگر هوشمند است. به وسیله ی این سنسور تمام فعالیت های ورزشکار با زمان و تاریخ ثبت می گردد. این سنسور قابلیت ضبط اطلاعات مورد نیاز دوندگان مانند سرعت و مسافت طی شده را ذخیره می کند. به این ترتیب دیگر نیازی به حمل وسیله ی اضافی در هنگام دویدن نیست.

 

 برند آندر آرمور Under Armor

 

این شرکت در سال 2017 یک سیستم پیشرفته برای بهبود خواب طراحی کرده است. این سیستم از انرژی بدن در طول شب استفاده کرده و به بازیابی انرژی در هنگام بیدار شدن کمک می کند. به این منظور یک تراشه را در داخل پارچه قرار می دهند. این قطعه گرمای طبیعی بدن را جذب می کند و مادون قرمز این انرژی را به داخل بدن باز میگرداند. در این شرایط ماهیچه ها با سرعت بیشتری ترمیم می یابد و خواب بهتری را به وجود می آورد. محصولات آندرآرمور در ایران محصولات ورزشی و تخصصی آندر آرمور در سه لاین بچگانه، زنانه و مردانه تولید می گردد. این برند ورزشی در داخل ایران طرفداران بسیاری دارد. 

 

 

 

 

 

 

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone