شنبه 11 دی 1400
آیفون۱۳ و ساعت‌رولکس، وعده‌های جذاب مدیر میلیاردر

آیفون۱۳ و ساعت‌رولکس؛ وعده‌های جذاب مدیر میلیاردر
انتصاب یک مدیر ثروتمند و البته کاردان می تواند رقم زننده شروع دوران طلایی تایلند باشد.

به قول معروف، پشت سر هر مرد موفقی، یک زن موفق وجود دارد. در مورد تیم ملی فوتبال تایلند، آن خانم مدیر تیم آنها نولفان لامسام است. به نظر می رسد که این میلیاردر که در ماه آگوست توسط اتحادیه فوتبال تایلند منصوب شد، وظیفه بازگرداندن حیثیت غول های منطقه را بر عهده گرفته است.

تایلندی‌ها پس از پیروزی 4-0 مقابل اندونزی در بازی رفت فینال در روز چهارشنبه (29 دسامبر) در آستانه کسب رکورد ششمین جام سوزوکی AFF در روز سال نو هستند.

نولفان که با نام مادام پانگ شناخته می شود، نسل پنجم خانواده لامسام است که Kasikornbank را تأسیس کرد که دارایی آن بیش از 100 میلیارد دلار است. این فرد 55 ساله همچنین رئیس و مدیر اجرایی بیمه موانگ تای است و تجارت دیگری را در زمینه توزیع کالاهای لوکس هرمس اداره می کند.

چنین قدرت مالی عظیمی به نولفان این امکان را داده است که جایزه 20 میلیون بات (810,000 دلار سنگاپور) را برای برنده شدن در جام سوزوکی وعده دهد. این در حالی است که پس از مرحله گروهی یک فعالیت به منظور پیوند تیمی ترتیب داده شد که در آن بازیکنان و کارکنان می توانستند جوایزی مانند ساعت های رولکس، آیفون 13 و چند جایزه نفیس دیگر را ببرند.

او به The Straits Times گفت در حالی که از مهمان نوازی میزبان، سنگاپور و حضور 10000 هوادار برای ایجاد جو در استادیوم ملی قدردانی می کند، اما قصد دارد اطمینان حاصل کند که روحیه تیم بالا می‌ماند زیرا تیم با شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا مقابله می کند. او گفت: "من در این نقش تازه کار هستم، به همین دلیل باید یخ را بشکنم، نه فقط باید به وضعیت جسمانی آنها توجه کنم، بلکه باید مراقب قلب و ذهن آنها باشم.

آنها باید خوشحال شوند، با هم بخندند و فقط دو به دو در اتاق نمانند. گاهی اوقات، ما نیاز داریم که آرامش داشته باشیم و با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، زیرا فوتبال یک بازی تیمی است."

تلاش های او با قدردانی بازیکنان نیز همراه بوده است. مهاجم سوپاچوک ساراچات گفت: "فعالیت ها و همه کارهای لجستیکی که مادام پانگ انجام داده است تا شرایط را برای تیم راحت تر کند، واقعاً بازیکنان را تشویق می کند تا با پتانسیل ما عمل کنند."

نولفان قبل از نقش فعلی خود، مدیر تیم تایلند در بازی‌های معلولان شرق دور و جنوب اقیانوس آرام در سال 2006 بود. او سپس از سال 2008 تا 2019 مدیریت تیم ملی زنان را برعهده داشت و راهیابی تاریخی آنها به جام جهانی را در سال های 2015 و 2019 نظارت کرد. او همچنین در سال 2015 هدایت باشگاه پورت اف سی در لیگ 1 تایلند را بر عهده گرفت و بر قهرمانی آنها در جام حذفی در سال 2019 نظارت داشت.

انتصاب الکساندر پولکینگ و نونگروتای سراتونگویان به ترتیب به عنوان سرمربی فعلی و کمک مربی مردان از جمله اقدامات مهم پانگ بوده است. پولکینگ گفت: "مادام پانگ یک فرد قدرتمند است که واقعاً در ایجاد روابط با باشگاه های داخلی و خارجی که تیم ملی به آن نیاز دارد، خوب عمل می کند."

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone