شنبه 11 دی 1400
یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید

یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید
به نظر می رسد غیبت وینیسیوس و یوویچ در بازی با ختافه قطعی باشد ولی سه کرونایی دیگر رئال منتظر دریافت مجوز حضور در این بازی هستند چرا که تست شان منفی شده است.

دو روز پیش بود که باشگاه رئال مادرید خبر از مثبت شدن تست کرونای تیبو کورتوا، فده والورده، کاماوینگا و وینیسیوس داد. روز گذشته اما خبر رسید که تیبو کورتوا پس از دو تست پی سی آر، دیگر به ویروس کرونا مبتلا نیست و نتیجه یک تست کاماوینگا و والورده نیز منفی شد. در واقع از بین کرونایی های رئال تنها وینسیوس همچنان با این ویروس دست به گریبان است. والورده و کاماوینگا دیشب تست دیگری هم دادند که نتیجه اش امروز مشخص خواهد شد.

کورتوا اما با وجود دو تست پی سی آر منفی همچنان باید منتظر مجوز سازمان بهداشت شهر مادرید بماند و فعلا حق حضور در تمرینات رئال را ندارد. شرایط برای والورده و کاماوینگا نیز مشابه است. باشگاه مادریدی سخت در تلاش لاست تا بتواند مجوز حضور این سه بازیکن برای بازی یکشنبه برابر ختافه را دریافت کند.

همچنین شب گذشته اعلام شد که لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال نیز به کرونا مبتلا شده و او نیز مثل وینیسیوس نمی تواند برابر ختافه حاضر باشد. امروز و فردا مشخص خواهد شد که شرایط کورتوا، والورده و کاماوینگا برای بازی یکشنبه چگونه خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone