ﺳﻪشنبه 14 دی 1400
ختافه ۱-۰ رئال

ختافه ۱-۰ رئال
رئال مادرید در اولین دیدار خود در سال 2022 با یک گل از ختافه شکست خورد.

بعد از وقفه تعطیلات سال جدید میلادی، رئال مادرید صدرنشین رقابت‌های لالیگا امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات مهمان ختافه بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

بر خلاف انتظار این ختافه بود که شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب و نابخشودنی ادر میلیتائو انس اونال را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 17 لوکا مودریچ می توانست گل تساوی رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه این ستاره کروات با بدشانسی به تیر دروازه ختافه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز روی دروازه ختافه ایجاد کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان تمام شود.

در دقیقه 68 رئال مادرید می‌توانست توسط کریم بنزما کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن در دهانه‌ در حوزه توسط مدافع ختافه به کرنر فرستاد.

در دقیقه 73 یک موقعیت نصفه و نیمه دیگر برای رئال مادرید خلق شد جایی که داوید آلابا روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست گلزنی کند اما شوت این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه ختافه به بیرون رفت.

در دقیقه 76 یک فرصت فوق العاده گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت. جایی که ضربه عالی کاسمیرو با واکنش استثنایی دروازه بان ختافه همراه شد.

در دقیقه 90 ایسکو که تازه به زمین مسابقه آمده بود می توانست گل تساوی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن باز هم توسط دروازه‌بان ختافه مهار شد تا رئال مادرید یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone