ﺳﻪشنبه 7 دی 1400
استون‌ویلا ۱-۳چلسی

استون‌ویلا ۱-۳چلسی
چلسی موفق شد در یک بازی دشوار استون ویلا را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

چلسی امشب در باکسینگ دی و از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیم توماس توخل خاتمه یافت.

بازی متعادل آغاز شد اما این چلسی بود که اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد. جایی که ارسال میسون مونت به تیر دروازه استون ویلا برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 28 استون ویلا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. ارسال بازیکن این تیم از جناح چپ با گل به خودی عجیب ریس جیمز همراه شد تا استون ویلا با یک گل پیش بیفتد.

در دقیقه 33 خطای متی کش روی هادسون اودوی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار جورجینیو پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه استون ویلا را باز کند تا نتیجه 1-1 شود.

در ادامه نیمه اول نیز دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه ای نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 می توانست روی گل به خودی بازیکن استون ویلا از حریف خود پیش بیفتد اما عملکرد خوب امیلیانو مارتینز مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در دقیقه 56 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و تعویض طلایی توماس توخل موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند. ارسال کالوم هادسون اودوی به روی دروازه با ضربه تمام کننده و زیبای روملو لوکاکو همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

در دقیقه 67 چلسی می توانست گل سوم را هم به ثمر برساند و به نوعی خیال خود را از پیروزی راحت کند اما ضربه میسون مونت با بی دقتی از کنار دروازه تقریبا خالی استون ویلا عبور کرد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد کالوم هادسون اودوی می‌توانست گل سوم چلسی را هم به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با امیلیانو مارتینز مغلوب شد.

در دقیقه 92 خطای مدافع استون ویلا روملو لوکاکو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. باز هم جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه استون ویلا را باز کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone