ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1400
آتالانتا 1-1 یوونتوس

آتالانتا 1-1 یوونتوس
یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل آتالانتا با تساوی 1-1 متوقف شد.

در این دیدار شاگردان مکس آلگری تا آخرین ثانیه های بازی با یک گل از حریف عقب بودند تا اینکه دانیلو در دومین دقیقه از وقت های اضافه گل تساوی را برای بیانکونری به ثمر رساند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که دوشان ولاهوویچ در دقیقه 3 گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش دیدنی اسپورتیه‌لو، دروازه آتالانتا را بسته نگه داشت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، پائولو دیبالا که روی پاس وستون مک‌کنی صاحب موقعیت شده بود، ضربه خطرناکی را به سوی دروازه آتالانتا زد اما این ضربه راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما موقعیت های چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نمی شد. در دقیقه 32 بود که برخورد شزنی با بازیکن حریف، صحنه مشکوکی را رقم زد اما داور بعد از استفاده از VAR، تنها یک ضربه کرنر اعلام کرد و دروازه بان یووه از خطر دریافت کارت قرمز نجات پیدا کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول هم موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
نیمه دوم را آتالانتا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، این شزنی بود که با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی دی‌رون شد.
پس از آن یوونتوسی ها پیش کشیدند و در دقیقه 54، روی پاس مک‌کنی، بار دیگر ولاهوویچ صاحب موقعیت شد اما این بار هم اسپورتیه‌لو با واکنشی به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و موقعیت های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه 76، آتالانتا توانست به گل اول برسد.
روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که ضربه غیرقابل مهار مالینوفسکی به طاق دروازه یووه رفت و آتالانتا 1-0 پیش افتاد.

در حالی که یوونتوسی ها به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، این آتالانتا بود که می توانست در دقیقه 84 به گل دوم برسد اما ضربه هاتِبور به تیر دروازه یووه برخورد کرد.
تلاش تیم میهمان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 2+90، این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه آتالانتا بود که ارسال دیبالا را دانیلو با یک ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone