ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1400
چرا انتقال لیونل مسی به رئال مادرید منتفی شد؟

چرا انتقال لیونل مسی به رئال مادرید منتفی شد؟
لیونل مسی پیش از انتقال به بارسلونا در سال های ابتدایی هزاره جدید، تنها یک قدم تا انتقال به رئال مادرید فاصله داشته است.

در آستانه تقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، روزنامه فرانسوی لوپاریزین به نقل از گیلیم بالاگه، مفسر مشهور دنیای فوتبال گزارشی در مورد منتفی شدن انتقال لیونل مسی به رئال مادرید در ابتدای هزاره جدید منتشر کرده است.

در پاییز 2001 بود که مدیران بارسلونا با لئو مسی و خانواده اش توافق کردند تا او را با رقم 100 میلیون پستا در هر فصل جذب کنند. اما در همان مقطع خاویر پرز فارگوئل به سمت مدیریت ورزشی بارسلونا منصوب شده و از دیدن پیش قرارداد باشگاه با لیونل مسی شگفت زده شد.

گروه جدید پرداخت چنین رقمی را زیاده‌روی دانسته و پیشنهاد کمتری ارائه کرد. خاویر پرز فارگوئل در آن مقطع مدعی شد مگر فکر می کنید او کیست؟ مارادونا؟ اجازه دهید این توافق را متوقف کرده و اجازه دهیم لیونل مسی و خانواده اش به آرژانتین بازگردند.

خورخه والدانو، مدیر رئال مادرید از همه اتفاقاتی که در مورد لیونل مسی در آن مقطع رخ می داد آگاه بود و حتی رئال مادرید حاضر بود بیشتر برای جذب این ستاره نوجوان هزینه کند. با این حال، والدانو نمی خواست پیشنهادی رسمی برای خرید لیونل مسی ارسال کرده و وارد جنگ با باشگاه بارسلونا شود. حتی در جریان ملاقات لیونل مسی و خانواده او با وکلای حقوقی، جمله "فکر می کنم لئو به مادرید خواهد رفت" نیز شنیده می شد.

اما در نهایت با نقش آفرینی کارلس رکساچ این ماجرا ختم به خیر شده و لیونل مسی راهی بارسلونا شد. این بازیکن در طول دو دهه اخیر به بهترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شده و موفق به فتح هفت توپ طلا نیز شد. در نهایت مسی تا تابستان گذشته در بارسلونا ماند و در نهایت مشکلات مالی این باشگاه باعث شد او راهی پاری سن ژرمن شود. لیونل مسی فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود؛ تیمی که فاصله ای تا پوشیدن لباس آن نداشت.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone