پنجشنبه 28 بهمن 1400
رونالدو راه بازگشت به اوج را مشخص کرد

رونالدو راه بازگشت به اوج را مشخص کرد
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد راه حل این تیم برای بازگشت به روزهای اوج را مشخص کرده است.

منچستریونایتد سال 2022 را ضعیف آغاز کرده و در هفته های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس نتایج چندان خوبی کسب نکرده بود. این عملکرد باعث افزایش انتقادات به رالف رانگنیک و ستاره های این تیم شده بود، اما شیاطین سرخ دیشب در خانه با دو گل از سد برایتون گذشته و کمی به اوضاع خود در جدول لیگ برتر سر و سامان بخشیدند.

اما کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله یونایتد در نیمه دوم و با حرکتی زیبا وارد محوطه جریمه برایتون شده و گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد. کریستیانو رونالدو از ابتدای سال 2022 در شش مسابقه نه موفق به گلزنی شده و نه پاس گل داده بود تا منتقدان پایان راه این ستاره پرتغالی را متصور شوند. اما کریستیانو رونالدو بار دیگر ارزش های خود را ثابت کرده و به زیبایی موفق به باز کردن دروازه برایتون شد. حالا او در اینستاگرام پیامی انگیزشی منتشر کرده و مدعی شد تنها با تلاش فراوان راه بازگشت به روزهای اوج وجود دارد.

کریستیانو رونالدو در صفحه خود نوشت: "بازگشت به مسیر؛ هیچ کس تسلیم نمی شود و تنها یک راه برای بازگشت به مسیر وجود دارد؛ سخت‌کوشی، کار تیمی، تلاش جدی. باقی موارد دیگر تنها سر و صدای بیهوده است. به پیش شیاطین."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone