شنبه 30 بهمن 1400
خطیبی: آقای حیدری! شخصیت من مثل شما نیست

خطیبی: آقای حیدری! شخصیت من مثل شما نیست

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم در پایان مسابقه از نحوه قضاوت و برخورد تیم داوری مسابقه انتقاد کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک بعد از پایان مسابقه در گفتگو با برنامه‌ی «فوتبال برتر» گفت: به رسم ادب، ما بازی قبلی که در اراک برنده شدیم، آقای یحیی و کادرش آمدند و به تیم ما تبریک گفتند؛ من هم به رسم ادب این برد را به تیم پرسپولیس، آقا یحیی و کادرش و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و هم می‌توانست مساوی شود، هم ما ببریم و هم پرسپولیس و پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده کرد و من فکر می‌کنم شرایط طوری بود که ما هم می‌توانستیم به گل برسیم اما در مجموع به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم زحمت‌شان را کشیدند.

خطیبی که ظاهراً روی دو صحنه از سمت کمک داور دوم در نیمه‌ی اول و دوم به داوری اعتراض داشت، در این‌باره گفت: موردی که برای من عجیب بود، اصلا تیم پرسپولیس و تیم ما هم عالی، ولی از کیفیت داوری، ما در مسابقه‌ی قبلی گل خوردیم و من رفتم و به تیم داوری تبریک گفتم اما این بازی اصلاً از کیفیت داوری راضی نیستم؛ نیمه در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم که کمک داور اشتباه پرچم زد و در نیمه دوم هم صحنه‌ی گل پرسپولیس که حامد (پاکدل) زد، من فکر می‌کنم مشکوک به آفساید بود چون یک نفر در آفساید بود و تاثیرگذار بود.

رسول خطیبی که در کنار یحیی گل‌محمدی مشغول مصاحبه بود، در حرف‌هایش به خبرنگار «فوتبال برتر» درباره نحوه برخورد پیام حیدری صحبت کرد و گفت: صحبت کردن آقای پیام حیدری برایم عجیب بود؛ من اصلا شخصی ایشان آنقدر است، من فکر می‌کنم داور خیلی باشخصیت است. او به نحوی صحبت می‌کرد که فکر می‌کنم اصلاً در شأن و شخصیت او و کادر من نبود.

وی افزود: حتی با من با لفظی صحبت کرد که فکر می‌کنم کلاس داوری ما را از لحاظ شخصیتی پایین آورد، من از این قضیه ناراحتم که داوران فکر می‌کنند چون می‌توانند اخطار بدهند، قدرت دارند و فکر می‌کنند در زمین می‌توانند از همه چیز در زمین استفاده کنند؛ من از همین‌جا به آقای حیدری می‌گویم که آن لفظی که برای من به کار بردی، برای خودت است.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: منِ رسول خطیبی شخصیتم این نیست که به کسی توهین کنم و شخصیت خودت را برای من نشان دادی و من واقعا از این بابت خیلی ناراحتم که بازی به این خوبی برایش داوری گذاشتند که شخصیتش این‌گونه بود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone