شنبه 27 شهریور 1400
گزارش مالی سالیانه یووه؛ 210 میلیون ضرر کردیم

گزارش مالی سالیانه یووه؛ 210 میلیون ضرر کردیم
باشگاه یوونتوس اعلام کرد که در فصل 21-2020 مبلغی در حدود 209.9 میلیون یورو ضرر داشته و تاکید کرد که پروژه سوپرلیگ از مشروعیت کامل برخوردار است.

اعضای هیئت مدیره این باشگاه در جلسه‌ای شرایط مالی این باشگاه را بررسی و منتشر کردند و جلسه بعدی با حضور سهامداران یوونتوس در اواسط آبان برگزار می‌شود.

در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی یوونتوس آمده:« اعضای هیئت مدیره تایید شرایط و مدارک مالی مربوط به سال مالی که در 30 ژوئن 2021 به پایان رسید را به طور کامل بررسی و تایید کردند که نشان دهنده ضرر 209.9 میلیون یورویی است. تراکنش‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی 21-2020 نهایی شده که از اول سپتامبر تا 5 اکتبر 2020 و از 4 ژانویه تا اول فوریه 2021 جریان داشته و منجر به سرمایه‌گذاری کلی 120.6 میلیون یورویی در نتیجه خریدها و افزایش 121.6 میلیون یورویی بوده است. هزینه خالص از نقل و انتقال‌های موقت به 9.4 میلیون یورو رسیده است. هزینه خالص دریافتی از فروش بازیکنان نیز 30.5 میلیون یورو بوده است.»

یوونتوس در این بیانیه همچنین به پروژه سوپرلیگ اشاره کرده که در ماه آوریل از سوی بانوی پیر و 11 باشگاه اروپایی مطرح دیگر راه‌اندازی شد. با این حال، این طرح در عرض 48 ساعت از هم پاشید. اول باشگاه‌های لیگ برتری از آن کنار رفتند و سپس اینتر، میلان و اتلتیکو مادرید از این طرح جدا شدند. امروز یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که از اتحادیه باشگاه‌های اروپا نیز کنار گذاشته شدند.

در ادامه این بیانیه آمده:« یوونتوس در تاریخ 19 آوریل 2021 توافقی با 11 باشگاه دیگر برای راه‌اندازی سوپرلیگ را اعلام کرد که گزینه جانشینی برای مسابقات یوفا بود اما تداخلی با لیگ‌های داخلی نداشت. مالکیت این مسابقات منحصرا در اختیار باشگاه‌ها و نه طرف سوم بود و همین ریسک درآمدی آن را کاهش داده و هزینه حق پخش را به طور کامل به باشگاه‌ها می‌رساند. با توجه به شرایط امروز، باشگاه یوونتوس همچنان به مشروعیت این مسابقات تاکید دارد.»

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone