یکشنبه 28 شهریور 1400
لیلیان تورام: روملو لوکاکو بهترین بازیکن دنیاست!

لیلیان تورام: روملو لوکاکو بهترین بازیکن دنیاست!
روملو لوکاکو در حال حاضر بهترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می شود.

روملو لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن فصلی فوق‌العاده با اینتر و قهرمانی با این تیم در رقابت های سری آ، درتابستان ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً با انتقالی 115 میلیون یورویی نراتزوری را به مقصد چلسی ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که لوکاکو فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت اینتر و فتح اسکودتو توسط این تیم به شمار می‌آمد.

لیلیان تورام، مدافع سابق یوونتوس، در مصاحبه ای صحبت‌های جالبی را در رابطه با نژادپرستی در فوتبال مطرح کرده و می‌گوید: "بازیکنان سفیدپوست نقش مهمی در این زمینه دارند، آنها باید صدای خود را به گوش مردم برسانند. یک فرد غیر سفیدپوست باید از خود فراتر رود تا به اوج برسد. فوتبال سیاسی، اقتصادی و سرمایه داری است‌ من عاشق تماشای فوتبال و بازیکنان بزرگ هستم اما از هیچ تیمی حمایت نمی کنم."

از تورام سوال شد بهترین بازیکنی که در دوران بازی او حضور داشته چه کسی بوده است و این مدافع سابق تیم ملی فرانسه در پاسخ گفت: "رونالدو(برزیلی)"

همچنین تورام در پاسخ به این سوال که در مقطع کنونی کدام ستاره بهترین بازیکن دنیای فوتبال محسوب می‌شود نیز جواب داد: " روملو لوکاکو، او باورنکردنی است. همچنین فکر می‌کنم بعد از او بازیکنانی مثل کیلیان امباپه و مارکینیوش هستند."

بازیکن محبوب تورام در بین ایتالیایی ها: "اگر به یوونتوس فکر کنم نام فدریکو کیه زا و مویزه کین را می‌برم. من همچنین نیکولو بارلا و آن بازیکن جوان روم یعنی نیکولو زانیولو را هم بسیار دوست دارم."

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone