دوشنبه 29 شهریور 1400
تاتنهام 0 - 3 چلسی

تاتنهام 0 - 3 چلسی
چلسی با ارائه نمایشی برتر در نیمه دوم با سه گل از سد تاتنهام گذشت.

آبی های لندن که این فصل لیگ برتر را بسیار خوب آغاز کرده اند، در نیمه دوم و با گل های تیاگو سیلوا، انگولو کانته و آنتونی رودریگر موفق به کسب پیروزی برابر تاتنهام شده و در پایان هفته پنجم 13 امتیازی شدند.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 16 و روی همکاری روملو لوکاکو و میسون مونت برای چلسی ایجاد شد، اما ضربه هافبک انگلیسی چلسی دقیق نبود و به مدافعان حریف برخورد کرد.

در دقیقه 31 چلسی فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه تاتنهام داشت، اما ضربه سر کای هاورتز روی ارسال سزار آسپلیکوئتا با اختلاف کمی از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

دقایقی بعد تاتنهام با فرار سون هیونگ مین فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما کنترل این بازیکن در موقعیتی تک به تک خوب نبود و کپا آریزابالاگا با خروج خوب خود توپ را جمع کرد.

در اواخر نیمه اول آندریاس کریستنسن پشت محوطه تاتنهام صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل اول رسید. روی ارسال مارکوس آلونسو از سمت راست، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و باتجربه با پروازی بلند و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد زننده گل اول چلسی لقب بگیرد.

در دقیقه 54 و روی ارسال سزار آسپلیکوئتا باز هم چلسی صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه مارکوس آلونسو در دهانه دروازه را اریک دایر با هوشیاری تمام بازگردانده و دروازه تاتنهام را نجات داد.

اما در دقیقه 58 چلسی با خوش شانسی به گل دوم رسید. انگولو کانته پشت محوطه تاتنهام صاحب موقعیت شده و به سمت دروازه این تیم ضربه زد، اما شوت او بعد از برخورد به اریک دایر به کلی تغییر مسیر داده و وارد دروازه هوگو لوریس شد.

تاتنهام که چیزی برای از دست دادن نداشت در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد هری کین می توانست دروازه چلسی را از فاصله ای قابل توجه باز کند، اما ضربه او در اختیار کپا آریزابالاگا قرار گرفت.

در دقیقه 76 یک بار دیگر تیاگو سیلوا فرصت داشت دروازه تاتنهام را با ضربه سر باز کند، اما این بار هوگو لوریس به خوبی واکنش نشان داد. اما لحظاتی بعد دروازه بان اسپرز در دو صحنه متوالی ابتدا ارسال کانته را دفع کرده و در ریباند و در موقعیتی تک به تک مقابل تیمو ورنر واکنش نشان داد تا دروازه تاتنهام را حفظ کند.

اما در اوقات اضافی بود که ارسال رو به بیرون تیمو ورنر را آنتونی رودیگر با ضربه ای زمینی تبدیل به گل کرد و چلسی موفق شد با اقتدار و با سه گل حریف خود را در خانه اش مغلوب کرده و به پیروزی بزرگی دست یابد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone