پنجشنبه 8 مهر 1400
زمان اهدای جایزه مرد سال جهان مشخص شد

زمان اهدای جایزه مرد سال جهان مشخص شد
حدود دو ماه دیگر شاهد اهدای جایزه بهترین بازیکن جهان و برگزاری مراسم توپ طلای فیفا خواهیم بود.

از همین حالا گمانه زنی ها برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان به اوج رسیده و نام چند نامزد به عنوان گزینه های احتمالی مطرح شده است. حالا اعلام شد مراسم بالون دور در تاریخ 29 نوامبر (هشتم آذر) سال 2021 انجام شده و جایزه مرد سال با برگزاری مراسمی در پاریس به بازیکن برگزیده اهدا می شود. در این مراسم به بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین دروازه بان و بهترین بازیکن جوان دنیا جوایزی اهدا می شود.

این مراسم ساعت 20:30 در تئاتر دو شاتلت برگزار می شود و دیدیه دروگبا، ستاره ساحل عاجی و سابق چلسی نیز مجری این برنامه خواهد بود. سال گذشته مراسم اهدای جایزه توپ طلا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و البته این تصمیم انتقاد بسیاری را برانگیخت. همچنین لیست نهایی نامزدهای این جوایز مختلف در تاریخ هشت اکتبر منتشر می شود.

به نظر می رسد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از بالاترین بخت برای دریافت این جایزه برخوردار باشد. اما بازیکنانی چون جورجینیو هافبک ایتالیایی و انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی، رابرت لواندوفسکی گلزن قهار بایرن مونیخ و البته کریستیانو رونالدو، ستاره نامدار پرتغالی نیز ممکن است در نهایت این جایزه ارزشمند را از آن خود کنند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone