جمعه 9 مهر 1400
زوریا 0-3 رم

زوریا 0-3 رم
رم موفق شد در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا با سه گل برابر زوریا به پیروزی برسد.

دو تیم رم و زوریای اوکراین در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا از ساعاتی پیش به مصاف هم رفتند و شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با سه گل در این بازی به پیروزی برسند.

گل اول این بازی را استفان الشعراوی در دقیقه هفت و روی پاس گل ابراهیم داربو به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما رم در نیمه دوم و در فاصله دو دقیقه موفق شد نتیجه بازی را 0-3 به سود خود کند.

کریس اسمالینگ در دقیقه 66 روی پاس برایان کریستانته دروازه حریف را باز کرد و تامی آبراهام نیز در دقیقه 68 موفق شد پاس نیکولو زانیولو را به گل تبدیل کند.

این در حالی بود که تیم حریف نیز چندان دست و پا بسته نبود و با 47 درصد مالکیت توپ موفق شد 12 شوت به سمت دروازه حریف بزند اما از این تعداد تنها دو شوت در چارچوب بود که توسط دروازه‌بان رم مهار شد. آنها همچنین پنج کرنر روی دروازه حریف نام آشنای خود ارسال کردند که در نهایت همگی بی‌ثمر بود.

رم با این پیروزی با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروهش قرار گرفت تا مطابق انتظار مدعی اصلی صعود به مرحله بعدی این مسابقات باشد.

شهاب زاهدی برخلاف اللهیار صیادمنش در ترکیب اصلی زوریا برای این دیدار حضور داشت. او بعد از 69 دقیقه حضور در زمین و بلافاصله پس از دریافت گل سوم از رم، جای خود را به دیگر بازیکن ایرانی زوریا داد؛ اللهیار در فرصت 21 دقیقه ای که داشت مثل شهاب در باز کردن دروازه رم ناکام بود.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone