شنبه 10 مهر 1400
هافبک سابق رئال: شاید سرمربی بارسلونا شوم

هافبک سابق رئال: شاید سرمربی بارسلونا شوم
گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، از احتمال حضور روی نیمکت بارسلونا استقبال کرد.

گوتی پیش از این سابقه بازی در رئال مادرید را داشته و به عنوان یکی از بازیکنان محبوب این تیم شناخته می‌شود. او در آکادمی این باشگاه رشد کرده و در نهایت در فاصله سال‌های 1995 تا 2010 با پیراهن این تیم به میدان رفت.

او که در دیدار بین سفیران لالیگا و هنرپیشه‌های حاضر در جایزه پلاتینوم حضور داشت صحبت‌هایی را مطرح کرد که شاید برای بسیاری از فوتبال‌دوستان شگفت‌آور باشد. او با تحلیل شرایط فعلی رونالد کومان و بارسلونا مدعی شد که مشکلی با حضور روی نیمکت بارسلونا ندارد.

گوتی درباره شرایط کومان گفت:« این موقعیت بسیار پیچیده است. کسب نتایج ضعیف در بسیاری از مواقع تنها به مربی تیم بستگی ندارد اما بیشترین مسئولیت برعهده او است. بارسلونا در حال حاضر شرایط خوبی از نظر اقتصادی ندارد و شرایط بسیار پیچیده است.»

بسیاری از منابع خبری درباره احتمال حضور ژاوی هرناندز به عنوان جانشین سرمربی هلندی روی نیمکت بارسا خبر می‌دهند. گوتی در این باره اظهار داشت:« اگر ژاوی به همان شکلی مربیگری کند که بازی می‌کرد، مربی فوق‌العاده‌ای خواهد شد. شرایط فعلی بارسلونا بار زیادی را بر دوش او قرار خواهد داد اما پیوستن به این تیم در این موقعیت بسیار دشوار است.»

نکته جالب اما استقبال بازیکن سابق رئال مادرید از حضور بر روی نیمکت بارسلونا است. گوتی گفت:« خب، چرا که نه؟ هرکس می‌خواهد تمرین کند و به افرادی که می‌خواهند به بازیکن خوبی تبدیل شوند یاد بدهد. این موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به یک مربی قابل اعتماد است.»

پاتریک کلایورت که پیش از این سابقه بر تن کردن پیراهن بارسلونا را نیز دارد درباره شرایط فعلی این تیم گفت:« بارسلونا در شرایط سختی است و باید هرچه سریع‌تر از این موقعیت خارج شود. من صحبتی با کومان نکرده‌ام. اخراج مربی بسیار آسان است. باید به مربی زمان داد تا تیم را پس از این همه تغییر مدیریت کند.»

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone