یکشنبه 11 مهر 1400
برایتون ۰-۰ آرسنال

برایتون ۰-۰ آرسنال
دیدار جذاب برایتون و آرسنال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آرسنال که اخیراً نتایج بهتری نسبت به ابتدای فصل کسب کرده بود امشب در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم شگفتی ساز برایتون قرار گرفت که نهایتاً این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

بازی با برتری برایتون آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 15 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه کوکوریا از مقابل دروازه آرسنال عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 21 باز هم این برایتون بود که می‌توانست دروازه آرسنال را باز کند. اشتباه عجیب رمسدیل توپ را جلوی پای دانک قرارداد اما مدافع برایتون به شکل عجیبی این فرصت گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 23 آرسنال پاسخ یکی از حملات برایتون را داد. نفوذ فوق العاده باکایوکو ساکا و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه سر پیر امریک اوبامیانگ همراه شد اما توپ با بدشانسی این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 28 حرکت آدام لالانا و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تروسارد همراه شد اما توپ بعد از برخورد مدافع آرسنال تغییر جهت داد و با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه 41 آرسنال بود که این فرصت را داشت تا با یک گل از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه توماس پارتی با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه برایتون عبور کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان پذیرد.

بازی در نیمه دوم متعادل پیگیری شد تا اینکه در دقیقه 76 اسمیت رو این فرصت را داشت که برای آرسنال گلزنی کند اما ضربه این بازیکن در مصاف تک به تک توسط دروازه بان برایتون مهار شد.

در دقیقه 81 ضربه خطرناک کوکوریا توسط رمسدیل برگشت داده شد، توپ برگشتی باز هم به بازیکنان برایتون رسید اما این بار مدافعان آرسنال را به کرنر فرستادند.

در ادامه مسابقات نیز برایتون چند حمله روی دروازه آرسنال ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا بازی با همان تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone