ﺳﻪشنبه 13 مهر 1400
رئال مادرید برای جذب رودیگر عجله دارد

رئال مادرید برای جذب رودیگر عجله دارد
رئال مادرید آماده است تا انتقال تونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی به لالیگا را نهایی سازد.

قرارداد آنتونی رودیگر در پایان فصل با باشگاه چلسی تمام می شود و این مدافع آلمانی از نظر قانونی آزاد است از تاریخ یک ژانویه در مورد قرارداد با تیم های دیگر مذاکره کرده و حتی رسما قرارداد ببندد. تیم هایی چون بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای خرید این بازیکن از همین حالا وارد عمل شده اند و اونداسرو مدعی شد به نظر فلورنتینو پرز جدی تر از دیگر رقبا بوده و قصد دارد به زودی توافق با این بازیکن را نهایی سازد.

پس از انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن و رافائل واران به منچستریونایتد در فصل تابستان، رئال مادرید فقط داوید آلابا را به عنوان بازیکن جایگزین جذب کرد و عملکرد ضعیف این تیم از نظر دغاعی در فصل جاری موید آن است که کارلو آنچلوتی حداقل به یک مدافع جدید در فصل آتی نیاز دارد. از سوی دیگر چلسی با آنتونی رودیگر بر سر دستمزد به توافق نرسیده و با توجه به رایگان بودن انتقال احتمالی، فلورنتینو پرز می تواند برای جذب این بازیکن به توافق برسد.

کهکشانی ها چند ماه قبل داوید آلابا را نیز به همین شکل و با انتقالی رایگان جذب کردند و ممکن است این اتفاق در مورد رودیگر نیز رخ دهد. چلسی نیز در تابستان سال بعد مانند امسال برای خرید ژوئل کنده اقدام کرده و ترجیح می دهد این دستمزد هنگفت را صرف خرید مدافع جدید و جوان تری بکند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone