ﺳﻪشنبه 13 مهر 1400
الهلال و 12 ملی‌پوش در چهار تیم‌ملی

الهلال و 12 ملی‌پوش در چهار تیم‌ملی
تیم الهلال با حضور شش ملی پوش در تیم ملی بزرگسالان عربستان، 4 ملی پوش در تیم المپیک و دو ملی پوش در کلمبیا و پرو به استقبال فیفادی می‌رود.

چهار روز بعد از فیفادی، پرسپولیس و الهلال در شاید حساسترین بازی این فصل لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. این بازی بی تردید تحت تاثیر حضور ملی پوشان در تیم ملی خواهد بود و یحیی گل‌محمدی و لئوناردو ژاردیم با چالشی ویژه برای پر کردن جای خالی ملی پوشان خود مواجه می‌شوند. خصوصا برای پرسپولیس که سه بازیکنش یک سفر به امارات متحده عربی دارند و سپس باید از تهران به ریاض بروند.

الهلال که در فیفادی قبلی 9 ملی پوش در تیم بزرگسالان داشت، حالا باتوجه به حضور عبدالله الحمدان در تیم المپیک و مصدومیت سالم الدوساری و عبدالله عطیف، احتمالا شش بازیکن در تیم هروه رنار خواهد داشت: سلمان الفرج، ناصر الشهرانی، علی ال بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کانو و صالح الشهری.

آنها همچنین چهار بازیکن در تیم المپیک دارند که البته چندان در تیم بزرگسالان الهلال مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. این در حالی است که آندری کاریو در تیم ملی پرو حضور دارد و گوستاوو کویلار هم به تیم ملی کلمبیا رفته؛ دو بازیکنی که در فهرست آسیایی الهلال حضور ندارند.

در مجموع الهلال 12 بازیکن ملی پوش دارد اما از بین آنها تنها 6 نفر مهره‌های کلیدی هستند که می‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone