چهارشنبه 14 مهر 1400
سردار آزمون و تمرینی با پایان خوش

سردار آزمون و تمرینی با پایان خوش
ستاره ایرانی تیم زنیت هفته بدی را با اخراج در بازی تیم باشگاهی اش پشت سر گذاشت؛ او اما با حضور در تیم ملی امیدوار است تا دوباره بدرخشد و شادی آفرین باشد.

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون در حالی به اردوی تیم ملی ملحق شد که در آخرین مسابقه تیم باشگاهی اش روی یک خطای شدید کارت قرمز دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شد

سردار آزمون که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب اصلی زنیت برگشته بود در مسابقه این هفته تیمش مقابل سوچی در دقیقه 40 به دلیل برخورد با دروازه بان حریف در حالی که توپ را تبدیل به گل کرده بود از بازی اخراج شد. برخورد شدید پای سردار با دروازه بان سوچی، حرف و حدیث های بسیار به همراه داشت و برخی ها از خبرگزاری ها از محرومیت سه جلسه ای او خبر می دهند.

بعد از پشت سر گذاشتن این هفته اعصاب خرد کن، سردار آزمون به جمع ملی پوشان ملحق شده تا با درخشش در لباس تیم ملی، روحیه دوباره بگیرد.

سردار آزمون در تمرین امشب تیم ملی که در ورزشگاه شباب الاهلی برگزار شد، برخلاف تمرینات قبلی بسیار آرام و ساکت بود؛ کاراکتری که زیاد از او به یاد نمی آوریم. سردار در طول تمرینات تیم ملی معمولا جزو بازیگوش ترین و باروحیه ترین ها بوده و بی شک جو تیم ملی می تواند او را بازهم به همان روحیه قبلی برگرداند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone