چهارشنبه 14 مهر 1400
بازگشت کاوه رضایی به اردو؛خنکای تیم ملی

بازگشت کاوه رضایی به اردو
لژیونر ایرانی شاغل در ژوپیر لیگ دوباره به اردوی تیم ملی فراخوانده شده که امیدوار است حضورش تداوم داشته باشد.

کاوه رضایی پس از یک مرحله غیبت، دوباره به اردوی تیم ملی ایران فراخوانده شده و این شانس را دارد تا دوباره زیر نظر دراگان اسکوچیچ توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و در تمرینات طوری ظاهر شود که علاوه بر حضور ثابت یا تعویضی در دو دیدار پیش رو مقابل امارات و کره جنوبی، در اردوهای بعد نیز جزو ملی‌پوشان قرار بگیرد.

این مهاجم ۲۹ ساله در فصل جدید باشگاه تازه صعود کرده لوون را برای بازی در ژوپیر لیگ بلژیک انتخاب کرده، اما در پنج دیداری که به میدان رفته، هنوز موفق به گلزنی نشده و طی این مدت تنها یک پاس گل داده، اما با این وجود دوباره در فهرست تیم ملی قرار گرفت تا شانس خودنمایی دوباره به کادر فنی ایران را داشته باشد.

دو بازی آخر کاوه رضایی برای تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل تیم‌های کامبوج و عراق انجام شد که این بازیکن در آن مدت دو گل به ثمر رساند، اما پس از آن فرصت بازی برای تیم ملی را نداشت ولی این شانس را دارد در دیدار با امارات و کره جنوبی به میدان برود.

کاوه رضایی در شرایطی اکنون در اردوی تیم ملی ایران شرایط سختی را تجربه می‌کند و در هوای شرجی امارات مشغول تمرین است که رقابت با ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و ... برای رسیدن به ترکیب عَرق او را درآورده تا به شکلی که در تصویر می‌بینید، اقدام به خُنک‌سازی کند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone