جمعه 16 مهر 1400
رونمایی احتمالی از خرید بزرگ بارسا برابر والنسیا

رونمایی احتمالی از خرید بزرگ بارسا برابر والنسیا
دیگر چیزی تا رونمایی از سرخیو آگورئو در ترکیب بارسلونا نمانده است؛ شنبه دو هفته بعد در نوکمپ و برابر والنسیا.

2 ماه پیش بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد سرخیو آگوئرو مهاجم جدید و باتجربه این باشگاه از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شده و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. حتی شایعاتی شنیده می شد که باشگاه بارسلونا قصد فسخ قرارداد با سرخیو آگوئرو را داشته و این بازیکن نیز که از جدایی لیونل مسی ناراحت شده، این موضوع را پذیرفته اما در نهایت آگوئرو در نوکمپ ماندنی شد و حالا خود را برای حضور در ترکیب این تیم مهیا می سازد.

آگوئرو به اولین بازی خود در بارسلونا نزدیک است هر چند که هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده است. باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه تصاویری از تمرینات اختصاصی آگوئرو منتشر کرده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا او می تواند در بازی بعدی بارسلونا مقابل والنسیا شرکت کند یا نه.

در حقیقت آگوئرو یک سال است درگیر مصدومیت هاست. او حتی مدتی هم به کرونا مبتلا بود و فصل گذشته در سیتی نقش بسیار کمرنگی داشت. آگوئرو فقط یک بار 90 دقیقه برای سیتی بازی کرد. او فصل قبل 20 بازی انجام داد که فقط در هشت تایش فیکس بودو مجموعا شش گل به ثمر رساند.

با جدایی آنتوان گریزمان، مصدومیت برایثویت و عملکرد مملو از ابهام لوک دی یانگ،امیدهای زیادی به آگوئرو وجود دارد تا بتواند به ستاره خط حمله بارسلونا تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone