شنبه 17 مهر 1400
لاپورتا: جذب دوباره نیمار کمکی به بارسا نمی‌کرد

لاپورتا: جذب دوباره نیمار کمکی به بارسا نمی‌کرد
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، معتقد است که جذب دوباره نیمار کمکی به بهبود شرایط این تیم نمی‌کرد.

لاپورتا پیش از این مدعی شده بود که نیمار پس از انتخاب او به عنوان رییس این باشگاه علاقه خود برای بازگشت به نوکمپ و جدایی از پاری سن ژرمن را ابراز کرده است.

هرچند انتقالی انجام نشد و نیمار قراردادش با پاری سن ژرمن را با مبلغی هنگفت تمدید کرد و حالا بار دیگر با لیونل مسی، هم تیمی سابقش، در پارک دو پرنس توپ می‌زند.

بسیاری از هواداران در آن زمان از عدم جذب مجدد نیمار ناراحت بودند و دوست داشتند این ستاره برزیلی بار دیگر به نوکمپ بازگردد اما لاپورتا از تصمیم اتخاذ شده راضی است.

او در این باره به آر ای سی وان گفت:« آمار و ارقام اینطور نشان می‌دادند که ما اجازه انجام این کار را داریم. ما هنوز حسابرسی و اعتبارآزمایی نکرده بودیم. آنها به ما گفتند که او خواهان حضور در بارسلوناست و نمی‌تواند در پاریس به بازی ادامه دهد و باشگاه را متقاعد کرده تا اجازه جدایی‌اش را صادر کند. اما این فوتبال است و هرکس بهترین پیشنهاد را ارائه دهد برنده خواهد بود. جذب نکردن او تصمیم خوبی بود چون کمکی به ما نمی‌کرد. نیمار می‌تواند درآمدزایی بسیاری داشته باشد اما نخریدنش تصمیم درستی بود.»

این ملی‌پوش برزیلی در سال 2013 از سانتوس برزیل به بارسلونا پیوسته بود و در 186 بازی که با پیراهن این تیم انجام داد موفق شد 105 گل به ثمر برساند. او در طول دوران حضورش در نوکمپ دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان به دست آورد و مثلث معروف ام اس ان را در کنار مسی و سوارز تشکیل داده بود.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone