ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400
الهلال – پرسپولیس با حضور 60درصدی تماشاگران

الهلال – پرسپولیس با حضور 60درصدی تماشاگران
با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار نمی شود.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود الهلال میزبان پرسپولیس است و النصر هم از الوحده پذیرایی خواهد کرد. فدراسیون فوتبال عربستان در تلاش بود که این بازی ها را با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کند که به نشریه الریاضیه با این درخواست مخالفت شده است و دو باشگاه در نهایت مجاز خواهند بود از 60 درصد ظرفیت استادیوم ها برای جانمایی تماشاگران استفاده کنند.

نکته جالب توجه اینکه به تازگی عربستان دیدار با ژاپن در هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 را که در آن برنده شد با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کرد. پیش تر این تصمیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ شده بود و در خواست جدید فدراسیون فوتبال عربستان برای برگزاری این بازی ها با حضور 100 درصدی تماشاگران با مخالفت مواجه شد. دیدار پرسپولیس با الهلال شنبه آینده در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می شود. دیدار النصر هم در همان روز مقابل الوحده در ورزشگاه مرسول پارک انجام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال عربستان به تازگی میزبانی بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم بر عهده گرفته است که این بازی روز 23 نوامبر برابر با 2 آذر در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone