پنجشنبه 22 مهر 1400
پرداخت هزینه سفر دختران ایران توسط وزیر

پرداخت هزینه سفر دختران ایران توسط وزیر
نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال از همکاری وزارت ورزش برای اعزام تیم ملی فوتبال زنان به اردوی تدارکاتی بلژیک خبر داد.

دوشنبه‌شب هفته جاری (19 مهرماه) سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با همراهی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال به تمرین تیم ملی فوتبال زنان رفتند و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان مریم ایراندوست بودند؛ در این جلسه، وزیر ورزش تاریخ‌سازی فوتبال زنان در راه صعود به جام ملت‌ها را تبریک گفت و هم‌چنین اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان در کنار تیم فوتبال زنان است.

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که در دیدار وزیر ورزش و و جوانان با تیم ملی فوتبال زنان ایران غایب بود، درباره نتیجه این دیدار و حضور سجادی در تمرینات گفت: حضور همزمان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم های ملی آقایان و زنان نشان از نگاه یکسان دکتر سجادی به این دو تیم داشت.

وی افزود: حضور روحیه بخش وزیر ورزش و جوانان نه تنها مایه دلگرمی دختران ملی پوش، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی شد، بلکه این پیام را به تمام زنان ورزشکار رساند که ایشان به عنوان وزیری از جنس ورزش، ورزش زنان را نیز جدی گرفته و زمان رشد و بالندگی دختران ایرانی در این عرصه فرا رسیده است.

موسوی با قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکر خالصانه از وزیر محترم ورزش و جوانان دارم، ابتدا به عنوان مسئول فوتبال زنان، چرا که برق امید و خوشحالی در چهره ملی پوشان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی مشاهده کردم. ایشان پس از ارائه پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون، این موضوع را پذیرفتند که هزینه رفت و برگشت تیم ملی فوتبال زنان به منظور برگزاری اردوی 10 روزه به شارلوای بلژیک را تقبل کنند.

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید اشاره کنم در نشستی که رییس فدراسیون فوتبال ایران با رییس باشگاه شارلوا برگزار کردند، مقرر شد تا کلیه هزینه‌های تیم ملی در مدت زمان حضور در کشور بلژیک، توسط باشگاه مربوطه پرداخت شود؛ دومین تشکر من هم به عنوان یک مادر ایرانی از یک وزیر ورزشی است. این برخوردهای یکسان و مهربانانه باعث می شود دختران ایرانی بدانند وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی نگاهی معنوی و حمایتی نسبت به ورزش حرفه ای زنان دارد.

شهره موسوی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تیم ملی فوتبال زنان گفت: بدون شک حمایت های بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال در تداوم نتایج ارزشمند دختران فوتبالیست ایرانی درعرصه بین المللی بسیار مؤثر خواهد بود. امید است زنان ملی پوش کشورمان که با صعود خود به جام ملت‌های آسیا تاریخ ساز شدند، با توکل به خداوند متعال و حضوری آبرومندانه در این رقابت‌ها پاسخ مناسبی به حسن نظر و اعتماد وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال بدهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone