شنبه 24 مهر 1400
گزارش جالب خبرگزاری کره ای از جدال ایران-کره

گزارش جالب خبرگزاری کره ای از جدال ایران-کره
خبرنگاران کره ای نیز در ورزشگاه آزادی حاضر بودند و دیدار تیم ملی کشورشان برابر ایران را پوشش دادند.

سه شنبه تیم های ایران و کره جنوبی از دور مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند و بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. در این بازی ابتدا کره توسط هونگ سونگ مین به گل رسید ولی علی رضا جهانبخش توانست کار را به تساوی بکشاند.

لی سونگ مین خبرنگار هبرگزاری یوهانپ نیوز کره در ورزشگاه آزادی حاضر بود و گزارشی جالب از این بازی منتشر کرده است.

او در مورد این بازی نوشته است:« دیدار ایران و کره بدون شک نقطه عطف مرحله مقدماتی جام جهانی بود. دیداری که در ورزشگاه ازادی به انجام رسید جایی که به آن مامن فوتبال ایران گفته می شود.ظرفیت این ورزشگاه هشتاد هزار نفر است ولی بعضا شاهد حضور هواداران روی پله ها نیز هستیم و در این صورت گنجایش به یکصد هزار نفر افزایش می یابد.

به دلیل پاندمی کرونا اما بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد ولی صدها پلیس در ورودی ورزشگاه مسئولیت کنترل امور را برعهده داشتند. تنها خبرنگاران و افراد وی آی پی اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند و در کنار خبرنگاران کره ای بازی را به نظاره نشستند.

یک پرچم بزرگ ایران روی سکوهای خالی از تماشاگر گذاشته شده بود. پرچم بزرگ کره نیز روی جایگاه نیمکت ذهیره های این تیم به چشم می خورد.

ذخیره ها روی صندلی های ورشگاه نظاره گر بازی بودند.

فوتبل محبوب ترین ورزش در ایران است و در چنین روزی بزرگی و در غیاب تماشاگران، روزنامه نگاران، عکاسان و خبرنگاران، روز کاری مهمی در پیش داشتند

بیش از صد رسانه برای پوشش این بای درخواست داده بودند و یک عکاس زن ایرانی نیز در ورشگاه حضور داشت. در حالی که ورود بانوان به ورشگاه های اران ممنوع است.

بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید در حالی که خبرنگاران ایرانی از نتیجه راضی به نظر نمی رسیدند.

نادر داوودی عکاس و خبرنگار ایران در مورد تحلیلش از بازی گفت:« کره سون را به عنوان مهاجم هدف در زمین داشت و پس از گل تساوی ایران توانست رفته رفته مالکیت توپ و میدان را از آن خود کند.در نهایت ایران نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بازی را ببرد در حالی که شایستگی اش را داشت.»

داوود امان االه دیگر عکاس ایرانی هم از نتیجه ناامید به نظر می رسید.

با این تساوی ایران صدر جدول را حفظ کرد و کره نیز در رده دوم باقی ماند. در ماه های آینده، جدال صعود همچنان هیجان انگیز پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone