یکشنبه 2 آبان 1400
لیورپول 2-1 می‌برد

لیورپول 2-1 می‌برد
مرد سال سابق فوتبال جهان معتقد است که شانس لیورپول بالاتر از منچستر است و محمد صلاح را نیز بهترین عنوان کرد.

لیورپول تیم دوم جدول لیگ برتر انگلیس فردا در زمین منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. یونایتد نیز در رده ششم جدول قرار گرفته و پس از شکست هفته گذشته برابر لستر، حق امتیاز دادن در این دربی را ندارد.

قرمزها به دنبال فتح اولدترافورد خواهند بود که مشخصا کار ساده ای نیست. دیدار یکشنبه دو تیم بدون توجه به جایگاه شان همیشه و در هر شرایطی حساس است و با توجه به حضور رونالدو و محمد صلاح در میدان، قطعا جذابیتی مضاعف نیز خواهد داشت.

ستاره مصری در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد و درخشش او در فصل جاری لیگ جزیره باعث شده است تا قرمز پوشان آنفیلد بار دیگر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لقب گیرند.

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول به ستایش از صلاح پرداخت و گفت:« لیورپول در شرایط کنونی یک نقطه قوت بزرگ دارد و آن محمد صلاح است. به نظرم صلاح بهتر از رونالدو و بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. گل هفته قبل او برابر واتفورد دیدنی بود. کنترل کردن این محمد صلاح غیر ممکن شده است. دفاع منچستر یونایتد چالش بزرگی برابر این بازیکن دارد.»

او درباره نتیجه بازی فردای منچستر و لیورپول گفت:« بی صبرانه در انتظار این بازی هستم. بازی هفته قبل یونایتد در زمین لستر سیتی ناامید کننده بود و باید دید که آنها چه برنامه ای برای این بازی حساس دارند. منچستر یونایتد متزلزل نشان داده است و سولسشر باید در تیم توازن ایجاد کند. من فکر می‌کنم که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود لیورپول به پایان برسد.»

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone