یکشنبه 2 آبان 1400
بولونیا 2 - 4 میلان

بولونیا 2 - 4 میلان
میلان در دیداری تماشایی در خانه بولونیا با نتیجه 2-4 پیروز شد.

میلان در شبی که حریف خود را به علت اخراج دو بازیکن 9 نفره می دید، در نهایت در دقایق پایانی دو بار به گل رسید و 2-4 بولونیا را مغلوب کرد.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت موفق شد به گل اول این دیدار دست پیدا کند. روی پاس زلاتان بود که رافائل لیائو در سمت چپ صاحب موقعیت شده و ضربه او بعد از برخورد به مدافع بولونیا کمی تغییر مسیر داده و وارد دروازه این تیم شد.

در دقیقه 20 بود که سومائورو بعد از خطا روی کرونیچ با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شده و شرایط بولونیا برای جبران گل خورده دشوارتر از قبل هم شد. در دقیقه 28 بود که ارسال سامو کاستخیو از رافائل لیائو گذشت و این زلاتان بود که می توانست دروازه را باز کند، اما ستاره سوئدی در استفاده از این موقعیت ناکام بود.

اما در اواخر نیمه اول حملات میلان باز هم نتیجه داد و این تیم به گل دوم هم دست یافت. در شلوغی محوطه و روی دفع توپ دروازه بان بولونیا بود که توپ در مرکز محوطه به داویده کالابریا رسید و او با ضربه ای دقیق از بین پاهای دومینگوئز موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با همان دو گل برتری راهی رختکن شد.

اما در دقیقه 49 بود که ارسال بارو از روی نقطه کرنر سمت چپ بعد از برخورد با سر زلاتان وارد دروازه میلان شد تا امید بولونیا برای بازگشت زنده شود.

در کمال تعجب دقایقی بعد ارسال زمینی سوریانو در دهانه دروازه با ضربه زمینی و تمام کننده بارو همراه شد و بولونیای 10 نفره خیلی زود موفق به جبران دو گل دریافتی شد. اما در دقیقه 60 این بار سوریانو کارت قرمز دوم را نیز دریافت کرد تا کار بولونیا دشوارتر از قبل هم بشود.

در دقیقه 75 میلان صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما ضربه سر محکم و تماشایی اولیویه ژیرو را اسکروپسکی، دروازه بان بولونیا به زیبایی از روی خط برگشت داد. در دقیقه اسوانبرگ پاس خوبی برای آرناتوویچ فراهم کرد و این بازیکن در گوشه محوطه صاحب فرصت شد، اما ضربه او را دروازه بان میلان مهار کرد.

اما در دقیقه 84 و روی ریباند یک موقعیت بود که ضربه والی و تماشایی اسماعیل بن ناصر به گوشه دروازه بولونیا رفت و میلان به گل سوم رسید. دقایقی بعد این بار ضربه فنی زلاتان از پشت محوطه وارد دروازه شد تا میلان با نتیجه 2-4 حریف خود را مغلوب کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone