دوشنبه 3 آبان 1400
مارسی 0 - 0 PSG

مارسی 0 - 0 PSG
مارسی در شبی که موقعیت های زیادی را از دست داد مقابل پاری سن ژرمن به تسساوی بدون گل رسید.

پاری سن ژرمن با اخراج اشرف حکیمی در اوایل نیمه دوم حدود 40 دقیقه با 10 نفر مقابل مارسی بازی کرد و در نهایت خوش شانس بود که دروازه خود را در این دیدار حساس بسته نگه داشت.

مارسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم و توسط کامارا می توانس به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم این بازیکن از زاویه ای بسته دقیق نبود و از بالای دروازه پاری سن ژرمن به بیرون رفت.

در دقیقه 14 و روی حرکت نیمار بود که پرز داشت به اشتباه دروازه مارسی را باز می کرد، اما توپ روی خط برگردانده شد و در نهایت VAR هم بعد از بازبینی صحنه اعلام کرد توپ رد نشده است. در دقیقه 22 این مارسی بود که به گل دست یافت و این صحنه نیز بعد از بازبینی مردود اعلام شد.

در دقیقه 33 لیونل مسی با حرکت از سمت راست و ضربه ای زمینی دروازه مارسی را تهدید کرد، اما لوپز به خوبی عکس العمل نشان داد. در اواخر اول لیرولا در موقعیتی تک به تک با کیلور ناواس فرصت داشت دروازه پاری سن ژرمن را باز کند، اما اشرف حکیمی خود را به خوبی به صحنه رسانده و دروازه را نجات داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اشرف حکیمی در موقعیتی تک به تک چنگیز اوندر را متوقف کرد و داور بعد از بازبینی صحنه در نهایت تصمیم گرفت مدافع مراکشی پاری سن ژرمن را از زمین اخراج بکند.

در دقیقه 66 مارسی روی ارسال تماشایی دیمیتری پایت به درون محوطه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما ضربه رونگیر دقیق نبود و راهی به دروازه پاری سن ژرمن پیدا نکرد.

دقایقی بعد دلافونته در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل اول مارسی پیش رفت، اما ضربه ضعیف او به بیرون رفت تا بهترین موقعیت گلزنی این تیم از دست برود. تلاش دو تیم در ادامه مسابقه نتیجه نداشت و این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone