شنبه 8 آبان 1400
لواندوفسکی نه، لئو مسی برنده توپ طلاست

لواندوفسکی نه، لئو مسی برنده توپ طلاست
یک سند جدید از برنده توپ طلا لو رفته که نشان می دهد لیونل مسی صاحب این جایزه خواهد بود.

حدود یک ماه دیگر برنده توپ طلا مشخص خواهد شد و فرانس فوتبال این جایزه را به یکی از ستاره‌های پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا اهدا خواهد کرد؛ جایزه ای که سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به بازیکنی داده نشد که البته این مسئله انتقاداتی را هم در پی داشت چرا که بسیاری معتقد بودند حق ستاره‌ بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی خورده شده است.

اما شاید امسال بیش از هر زمان دیگری بحث درباره برنده احتمالی توپ طلا داغ دنبال می‌شود چراکه رقابت نزدیکی بین چند بازیکن برای برنده شدن آن وجود دارد. بسیاری شانس لیونل مسی را بیش از همه می دانند، در حالی که روبرت لواندوفسکی هم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و از سمت دیگر بازیکنی مثل جورجینیو موفق به فتح یورو و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 شد. همچنین نام ستاره های شایسته دیگری نظیر کریم بنزما، محمد صلاح، انگولو کانته و کریستیانو رونالدو در بین نامزدها قابل مشاهده است.

مثل هر سال پیش از اهدای توپ طلا شایعات درباره برنده احتمالی آن وجود دارد و لیست هایی در این زمینه منتشر می شود. طی روزهای اخیر بود که لیستی منتشر شد که نشان می داد روبرت لواندوفسکی بالاتر از لیونل مسی برنده جایزه توپ طلای سال 2021 شده است اما این پایان ماجرا نبوده و حالا یک سند دیگر در این زمینه لو رفته است.

در واقع طی ساعات گذشته لیستی در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی لیونل مسی هفتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد. همچنین در این لیست روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نکته قابل توجه این که لیونل مسی دیروز در تمرینات پاری سن ژرمن ها غایب بود و برخی شایعات حکایت از آن داشت که فوق ستاره آرژانتینی برای گرفتن عکس های مربوط به توپ طلا در تمرین حضور نداشته است. البته سرمربی پاری سن ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو اعلام کرد که علت غیبت مسی در تمرین مصدومیت عضلانی جزئی این بازیکن بوده است.

البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از این لیست‌ها واقعاً درست است و تنها باید منتظر ماند و دید که طی ماه های آینده نهایتا چه کسی جایزه توپ طلا را از آن خود خواهد کرد. روبرت لواندوفسکی بالاخره رویای کسب توپ طلا را برای خود تحقق می بخشد یا اینکه لئو مسی هفتمین بار این جایزه را از آن خود خواهد کرد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone