شنبه 8 آبان 1400
حضور قایدی و نوراللهی در الکلاسیکوی امارات

حضور قایدی و نوراللهی در الکلاسیکوی امارات
روزنامه البیان نوشت که دو لژیونر ایرانی شباب الاهلی، در ترکیب این تیم برای دیدار حساس برابر العین حضور دارند.

در هفته هشتم از رقابت های لیگ امارات موسوم به ادنوک لیگ، امشب تیم های شباب الاهلی و العین در حساس ترین دیدار هفته به مصاف هم می روند. دو تیمی که طی سالهای گذشته رقابت سختی با یکدیگر داشته اند و رسانه های این کشور از آن به عنوان الکلاسیکوی امارات یاد می کنند.

روزنامه البیان نیز در مطلبی به بررسی این دیدار پرداخته و نوشته است: با توجه به ماهیت رقابتی بین دو تیم در سالهای گذشته و همچنین جایگاه فعلی دو تیم (العین در صدر جدول و شباب الاهلی در رتبه دوم) از اهمیت بالایی برخوردار است. العین تاکنون شکستی را در فصل جدید تجربه نکرده اما شباب الاهلی با یک باخت در رتبه دوم ایستاده و به دنبال صدرنشینی است.

دو تیم تاکنون در لیگ حرفه ای 24 بار به مصاف هم رفته اند که سهمی العین 11 پیروزی بوده و شباب الاهلی نیز 7 بار برنده از زمین خارج شده ضمن اینکه دو تیم در 6 مسابقه نیز به نتیجه تساوی دست پیدا کرده اند. در این 24 تقابل، 80 گل به ثمر رسیده که سهم العین 46 گل و سهم شباب الاهلی 34 گل بوده است.

البیان در ادامه نیز به ترکیب احتمالی دو تیم پرداخته و نوشته است که انتظار می رود مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی از ابتدا و با نظر مهدی علی سرمربی این تیم به میدان بروند. نوراللهی در دیدار هفته گذشته برابر الجزیره گل برتری تیمش را به ثمر رساند و در نشست خبری پیش از بازی نیز حضور یافت و بر اهمیت دیدار امشب تأکید کرد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone