یکشنبه 9 آبان 1400
لستر 0-2 آرسنال

لستر 0-2 آرسنال
آرسنال در دیداری حساس موفق شد به لطف دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، لستر را در ورزشگاه کینگ پاور شکست دهد.

از هفته دهم لیگ برتر انگلیس امروز لستر میزبانی از آرسنال را برعهده داشت. هر دو تیم از 9 بازی صاحب 14 امتیاز بودند و لستر با تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار داشت و توپچی ها نیز دهم بودند.

آرسنال که با هدایت میکل آرتتا فصل را بسیار بد شروع کرد، حالا رفته رفته به فرم خوبش بازگشته و در بازی امروز را نیز شروعی توفانی داشت.

توپچی ها دقیقه 5 بازی به گل رسیدند. کرنر ارسالی بوکایو ساکا را گابریل برزیلی با ضربه سری زیبا به گل اول تیمش بدل کرد.

لستر برای جبران گل جلو کشید اما تیم توپچی ها بودند که به گل دوم رسیدند.

دقیقه 18 بازی الکساندر لاکازت درون محوطه جریمه قصد شوتزنی داشت ولی توپ به پای بازیکن لستر برخورد کرد و سرگردان به امیل اسمیت رو ستاره جوان آرسنال رسید. او هم توانست با یک ضربه دقیق، توپ را به تور دروازه بچسباند.

لستر دقیقه 43 می توانست فاصله را کاهش دهد اما کاشته مدیسون با دخالت آلن رمزدیل گلر آرسنال و تیر دروازه راهی به دروازه پیدا نکرد. ایوانز هم روی ریباند نتوانست توپ را گل کند و این بار هم رمزدیل موفق عمل کرد.

در نهایت نیمه اول با برتری 0-2 آرسنال به اتمام رسید.

لستر که نیمه دوم را هجومی شروع کرده بود دقیقه 57 یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد. این بار لوکمن در متن حرکت قرار داشت ولی ضربه او را گلر آرسنال برگشت داد.

دقیقه 74 سانتر از راست تیلمانس را بارنز با ضربه سر به سمت دروازه آرسنال فرستاد اما توپ با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

در نهایت آرسنال موفق شد با اداره مناسب نیمه دوم، از گل هایش به خوبی محافظت کرده و 0-2 برنده زمین لستر را ترک کند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone