یکشنبه 9 آبان 1400
الچه 1 - 2 رئال مادرید

الچه 1 - 2 رئال مادرید
رئال مادرید با تکیه بر درخشش وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان خود با دو گل الچه را مغلوب کرد.

رئال مادرید که چهارشنبه شب دو امتیاز حساس را در دیدار مقابل اوساسونا از دست داد، عصر امروز با دبل وینیسیوس جونیور و درخشش این ستاره جوان موفق شد در خانه الچه به برتری 1-2 دست یابد.

الچه بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و توسط بویه دروازه رئال مادرید را باز کند، اما ضربه این بازیکن از زاویه ای دشوار توسط تیبو کورتوا مهار شد و این موقعیت خوب از دست رفت.

اما در دقیقه 22 رئال مادرید به گل اول دست یافت. کاسمیرو حمله را پایه ریزی کرد و در نهایت این ماریانو دیاز بود که با حرکتی تماشایی و پاس فوق العاده خود وینیسیوس جونیور را صاحب موقعیت کرد تا این ستاره جوان و برزیلی گل اول را به ثمر برساند

دقایقی بعد و روی پاس لوکا مودریچ بود که ماریانو دیاز در زاویه ای دشوار با دروازه بان الچه تک به تک شد، اما شرایط دشوار شد و ضربه این بازیکن راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقیقه 31 الچه می توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه آکروباتیک و زیبای پرز دقیق نبود و از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول بویه شانس خود را برای باز کردن دروازه کورتوا امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت این رئال مادرید بود که با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 61 رائول گوتی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا کار الچه برای بازگشت دشوارتر از قبل بشود.

اما در دقیقه 72 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عمقی لوکا مودریچ بود که وینیسیوس جونیور در سمت چپ محوطه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و علیرغم تنگ شدن زاویه، با ضربه ای فنی موفق شد گل دوم خودش و رئال مادرید را به ثمر برساند.

رئال مادرید خیلی زود فرصت داشت گل سوم را نیز وارد دروازه اچه کند، اما ضربه سر ماریانو دیاز از مرکز محوطه جریمه الچه دقیق نبود و در اختیار دروازه بان این تیم قرار گرفت.

اما در دقیقه 86 الچه یکی از گل های خورده را جبران کرد. پاس رو به عقب و اشتباه کاسمیرو به تونی کروس نرسید تا پره میا در موقعیتی تک به تک موفق شد دروازه کورتوا را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

در اواخر مسابقه باز هم ماریو دیاز صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از زاویه ای بسته به بیرون رفت تا رئال مادرید با همان نتیجه 1-2 الچه را مغلوب کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone