یکشنبه 9 آبان 1400
یونیون 2 - 5 بایرن مونیخ

یونیون 2 - 5 بایرن مونیخ
بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول، در نهایت 2-5 موفق به غلبه بر یونیون برلین شد.

بعد از شکست عجیب و غیرمنتظره در خانه گلادباخ با پنج گل در جام حذفی، بایرن مونیخ در بوندسلیگا روند درخشان خود را از سر گرفته و موفق شد با نتیجه 2-5 تیم یونیون برلین را مغلوب کند.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو حمله به گل اول دست یافت. برخورد ضربه لروی سانه به دست بازیکنان حریف باعث شد بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شود. رابرت لواندوفسکی پیش توپ قرار گرفته و مطابق انتظار گل اول را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 22 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست. این تیم در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم و تماشایی توانست گل دوم بایرن مونیخ را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 31 و روی ضدحمله سریع بازیکنان بایرن مونیخ بود که این تیم تا آستانه زدن سوم هم پیش رفت، اما زاویه برای لروی سانه تنگ شد و ضربه او از بالای دروازه یونیون برلین به بیرون رفت.

اما دقایقی بعد بایرن مونیخ به گل سوم هم دست یافت. ارسال استانیسیچ با اثرگذاری توماس مولر همراه بود تا لروی سانه به راحتی و در مقابل دروازه موفق به زدن گل سوم تیمش هم بشود.

اما در دقیقه 43 ارسال هاراگوچی با ضربه والی گیسلمن همراه شد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مانوئل نویر و دیرک وارد دروازه بایرن مونیخ شد تا این تیم در نهایت با برتری 1-3 راهی رختکن بشود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که یونیون برلین روی حرکت بکر صاحب موقعیت خوبی برای به حداقل رساندن اختلاف هم شد، اما ضربه آیووینی دقیق نبود و این موقعیت از دست رفت.

اما در دقیقه 60 بایرن مونیخ به گل چهارم هم دست یافت. حرکت کینگزلی کومان از سمت راست به داخل و ضربه او از زاویه ای دشوار وارد دروازه شد تا بایرن مونیخ باز هم فاصله را با حریف خود بیشتر بکند.

اما دقایقی بعد بهرنس با حرکتی تماشایی از سمت راست در دهانه دروازه موقعیت فوق العاده ای را برای گلزنی ریرسون مهیا کرد تا این بازیکن به راحتی گل دوم یونیون برلین را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 76 دایوت اوپامکانو با حرکتی بسیار خوب توپ را در گوشه سمت چپ محوطه به توماس مولر رساند و این ستاره آلمانی نیز با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل پنجم شد. در ادامه بایرن مونیخ جریان بازی را کنترل کرده و در نهایت با همان نتیجه 2-5 یونیون برلین را شکست داد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone