یکشنبه 9 آبان 1400
لیورپول 2 - 2 برایتون

لیورپول 2 - 2 برایتون
لیورپول در خانه خود برتری مقابل برایتون را از دست داده و به تساوی رضایت داد.

لیورپول در استادیوم آنفیلد خیلی زود به دو گل رسید و به نظر می رسید پیروزی آسانی در انتظار این تیم باشد، اما دروازه آلیسون دو بار باز شد و در نهایت لیورپول نتوانست در این دیدار به سه امتیاز دست پیدا کند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل اول دست یافت. ارسال رو به بیرون محمد صلاح با ضربه فنی و فوق العاده جوردن هندرسون به گوشه دروازه همراه شد و لیورپول به گل اول رسید.

دقایقی بعد بیسوما در محوطه جریمه لیورپول صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه بعد از اثرگذاری آلیسون بکر به دیرک دروازه نیز برخورد کرد و این فرصت فوق العاده از دست رفت.

اما در دقیقه 24 لیورپول به گل دوم هم دست یافت. ارسال دقیق اوکسلید چمبرلین در دهانه دروازه با ضربه سر تماشایی سادیو مانه همراه شده و مرسی سایدی ها خیلی زود برتری خود را دو برابر هم کردند.

دقایقی بعد کوکورلا با ارسال خود می توانست زمینه ساز گل اول برایتون لقب بگیرد، اما ضربه سر اموپو دقیقق نبود و راهی به دروازه آلیسون بکر پیدا نکرد.

اما در دقیقه 41 برایتون به گل اول دست یافت. روی ارسال مارچ، اموپو در پشت محوطه لیورپول صاحب فرصت شده و با یک ضربه فنی، فوق العاده و تماشایی از بالای سر آلیسون بکر موفق به گلزنی شد تا لیورپول در نهایت با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

برایتون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه محکم آدام لالانا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما شوت ستاره سابق لیورپول در اختیار آلیسون قرار گرفت.

اما در دقیقه 64 حملات برایتون جواب داد و این تیم به گل دوم هم دست یافت. تروسارد بعد از دریافت پاس از آدام لالانا از سمت راست و گذر از سد مدافع پیش رو، با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه مرسی سایدی ها را باز کند و بازی به تساوی کشیده شد.

دقایقی بعد این بار کوکورلا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه لیورپول امتحان کرد، اما آلیسون بکر به خوبی برابر این ضربه واکنش نشان داد. در دقیقه 80 اموپو با نواختن ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما دروازه بان لیوررپول این موقعیت را نیز مهار کرد تا دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت بدهند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone