یکشنبه 9 آبان 1400
نیوکاسل ۰-۳ چلسی

نیوکاسل ۰-۳ چلسی
چلسی موفق شد با ارائه یک نمایش عالی با سه گل شکست دهد.

چلسی که طی هفته‌های اخیر فرم فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته بود امروز مهمان نیوکاسل قعر جدولی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 3-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت.

در همان لحظات ابتدایی بازی نیوکاسل می توانست از اشتباه مدافعان چلسی استفاده کرده و دروازه این تیم را باز کند اما آنها در ارسال پاس آخر مرتکب اشتباه شدند.

در دقیقه 34 چلسی تا آستانه باز کردن دروازه نیوکاسل پیش رفت اما در این امر ناکام بود. ستاره مراکشی آبی‌ها یعنی حکیم‌زیاش می‌توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما ضربه عجیب او به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول نیز چلسی هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه نیوکاسل را باز کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در ابتدای نیمه دوم چلسی می‌توانست دروازه نیوکاسل را باز کند اما ضربه حکیم زیاش بعد از برخورد به مدافع حریف به تیر دروازه برخورد کرد تا تیم توماس توخل باز هم بدشانسی آورده باشد.

در دقیقه 65 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و این تیم توانست به گل اول دست پیدا کند. بعد از یک کش و قوس توپ در محوطه جریمه به ریس جیمز رسید و این بازیکن با ضربه ای زیبا و مهار نشدنی دروازه نیوکاسل را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 77 چلسی موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. باز هم این ریس جیمز بود که تقریباً شبیه به گل اول خود یک بار دیگر دروازه نیوکاسل را باز کرد تا علاوه بر ثبت دبل فاصله را به دو گل افزایش داده باشد.

در دقیقه 81 چلسی کار نیوکاسل را یکسره کرد. جایی که این تیم به یک ضربه پنالتی دست یافت. مطابق انتظار جورجینیو پشت توپ ایستاد و دروازه نیوکاسل را برای بار سوم باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

در ادامه بازی نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا مسابقه با همان سه گل به سود این تیم پایان یابد و شاگردان توماس توخل صدرنشینی خود را حفظ کرده باشند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone