دوشنبه 10 آبان 1400
اینتر 2-0 اودینزه

اینتر 2-0 اودینزه
اینتر در روز درخشش خوآکین کوره‌آ توانست با دو گل بر اودینزه غلبه کرده و فاصله با صدرنشینان را موقتا به 4 امتیاز کاهش دهد.

از هفته یازدهم لیگ ایتالیا امروز اینتر در سن سیرو میزبانی از اودینزه را برعهده داشت.

اینتر در رده سوم قرار داشت و اودینزه که تنها 11 امتیاز کسب کرده بود تیم چهاردهم جدول بود. نرازتوری برای نزدیک تر شدن به میلان و ناپولی باید از این بازی سه امتیاز را کسب می کردند.

بازی با حملات اینتر شروع شد ولی اولین موقعیت گلزنی مسابقه را اودینزه در دقیقه 5 خلق کرد هرچند شوت لارسن چندان محکم نبود و در آغوش سمیر هندانوویچ جای گرفت.

15 دقیقه بعد روی کرنر ارسالی چالهان اوغلو، رانکویا با ضربه سر دروازه اودینزه را تهدید کرد ولی توپ با اختلافی اندک از روی تیر افقی راهی اوت شد.

در دقایق پایانی نیز پاس چالهان اوغلو به بارلا با شوت این بازیکن همراه شد ولی با برخورد به مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد. نیمه اول با برتری نسبی اینتر همراه بود ولی در نهایت بدون گل مساوی تمام شد.

حملات اینتر در دقیقه 60 به ثمر نشست. خواکین کوره‌آ با یک حرمت انفرادی تا محوطه جریمه پیشروی کرد و با یک ضربه بسیار تماشایی دروازه اودینزه را باز کرد.

همین بازیکن دقیقه 68 گل دوم خود و اینتر را به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی روی پاس دامفریس توپ را به طاق دروازه چسباند تا اینتر 2-0 پیش بیفتد.

دقیقه 82 اودینزه توسط جرارد دلوفئو فاصله را به یک گل کاهش داد ولی کمک داور به درستی پرچم زد و گل را مردود اعلام کرد.

در نهایت این بازی با برتری 2-0 اینتر تمام شد و نراتزوری 24 امتیازی شدند.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone