ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400
سرمربی جدید تاتنهام به لندن رسید

سرمربی جدید تاتنهام به لندن رسید
جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر اسکای، مدعی شد آنتونیو کنته برای عقد قرارداد با تاتنهام به لندن رسیده است.

بعد از نتایج ضعیف تاتنهام در فصل جاری و مشخصا شکست سه گله برابر منچستریونایتد در خانه، بالاخره صبر سران باشگاه لندنی به پایان رسید و امروز به شکل رسمی مشخص شد که نونو اسپریتو از هدایت تاتنهام برکنار شده است؛ سرمربی پرتغالی که در ابتدای فصل با تاتنهام امیدوارکننده ظاهر شده بود در ادامه نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند تا خیلی زود طعم برکناری را چشیده باشد.

طی روزهای گذشته بحث حضور آنتونیو کونته در تاتنهام وارد فاز جدیدی شده است و حالا امروز شواهد حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی در آستانه هدایت این تیم قرار دارد. کونته در همین تابستان اخیر پیشنهاد تاتنهام را رد کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه تغییر کرده و همین موضوع باعث شده که کونته راضی به حضور در لندن شود.

حالا دیگر باید گفت در مورد حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام هیچ شکی وجود ندارد. در همین راستا لحظاتی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، نیز تایید کرد که این سرمربی ایتالیایی لحظاتی قبل به لندن رسیده و قرار است طی ساعات آینده مذاکرات نهایی را با سران باشگاه تاتنهام انجام داده و قراردادی با این باشگاه تا سال 2023 به امضا برساند.

گفتنی است پیش از این شایعاتی در رابطه با احتمال حضور آنتونیو کونته در منچستر یونایتد نیز به گوش رسید اما نهایتا سران این باشگاه تصمیم گرفتند که فعلاً به اوله گونار سولسشر اعتماد کنند و همین موضوع باعث شد که سرمربی ایتالیایی در مذاکره با تاتنهام انعطاف بیشتری به خرج دهد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone