پنجشنبه 13 آبان 1400
دینامو 0-1 بارسا

دینامو 0-1 بارسا
بارسا در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، پیروز شد و این برد را بیش از هر کسی مدیون آنسو فاتی است.

بارسلونا در دیداری فینال گونه و مرگ و زندگی امشب در زمین دیناموکیف به مصاف این تیم رفت.

دینامو هر سه بازی دور رفت گروهی را باخته بود و تنها برد بارسا نیز برابر همین دینامو بود. آبی اناری ها به بایرن و بنفیکا باخته بودند و برای امیدوار ماندن به صعود، محکوم به کسب پیروزی در بازی امشب بودند.

بارسا بازی را هجومی شروع کرد و دقیقه 3 بازی می توانست به گل رسد ولی در شلوغی مقابل دروازه شوت ممفیس دیپای را گلر دینامو از چند قدمی برگشت داد.

دقیقه 9 شوت محکم آنسو فاتی در میانه راه به مدافعان برخورد کرد و به دروازه نرسید.

میزبان اولین بخت گلزنی را دقیقه 23 خلق کرد ولی ضربه شاپارنکو از درون محوطه جریمه ضعیف بود و به آرامی راهی اوت شد. دی پنا دقیقه 25 دروازه بارسا را به شدت تهدید کرد و این بار تراشتگن بود که با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 28 بازهم ضربه شاپارنکو از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

بارسا پس از موج حملات دینامو در دقیقه 31 بخت مسلم گلزنی را از دست داد. روی یک ضربه ایستگاهی، ضربه سر لنگله در موقعیت آفساید به تیر برخورد کرد و راهی اوت شد.

بارسا دقیقه 41 چیزی نمانده بود تا گل اول را به ثمر برساند اما ضربه سر نیکو گونزالس در دهانه دروازه به ممفیس دیپای برخورد کرد و در ادامه نیز آنسو فاتی نتوانست ضربه مناسب را به توپ بزند تا به این ترتیب بخت مسلم گلزنی از دست برود.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

بارسا نیمه دوم را بهتر شروع کرد و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه ای که داشت، تا آستانه دریافت گل پیش رفت. شوت کات دار کارابایف در دقیقه 56 با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی به اوت رفت.

دقیقه 63 بازی و در شلوغی درون محوطه جریمه، آنسو فاتی سرنگون شد و داور بلافاصله بر سوت خود به نشانه پنالتی دمید اما با دخالت وی ای آر، برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و تصمیم خود را عوض کرد. یک دقیقه بعد عثمان دمبله به جای گاوی وارد زمین شد.

بارسا دقیقه 69 به حق خود رسید و توسط فاتی به گل دست یافت. پاس عرضی اسکار مینگسا پس از برخورد به مدافع دینامو به فاتی رسید و شوت سر ضرب او به طاق دروازه چسبید تا بارسا 0-1 پیش بیفتد.

دینامو که برای زدن گل تساوی تلاش می کرد دقیقه 82 تا یک قدمی گشودن دروازه بارسا هم پیش رفت ولی واکنش فوق العاده تراشتگن مانع شد تا حساب کار 0-1 بماند.

در نهایت این بازی را بارسا برد و با شش امتیاز به رده دوم گروه صعود کرد.

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone